رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر : 11815
  • چاپ خبر : استقبال جاودانه مردم تهران از شهدا

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۳۵ شهید گفت: مردم تهران از این شهدا استقبال جاودانه ای کردند.

به گزارش شورانیوز ، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه تشییع پیکر پاک ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده به خبرنگار ایرنا افزود: مراسم تشییع پیکر پاک شهدا به بهترین شکل ممکن و با حضور پرشور مردم در محل دانشگاه تهران برگزار شد.
وی اظهار داشت: در سومین روز ازماه محرم با حضور پرشور مردم پایتخت مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا در خیابان های شهر تهران به بهترین شکل ممکن برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در محرم امسال نیز شهرداری پایتخت نسبت به سیاه پوش کردن خیابان ها و معابر اقداماتی انجام داده است افزود: با توجه به برگزاری مراسم تشییع ۱۳۵ شهید معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و سایر بخش های شهرداری اقداماتی انجام دادند.
مراسم تشییع پیکر پاک ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده امروز (پنج شنبه) با حضور باشکوه مردم در تهران برگزار شد.
همچنین آیین وداع مردم تهران با ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه همزمان با شب سوم ماه محرم و عزاداری سیدسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا و مردم شهید پرور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
قرار است روز دوشنبه هفته آینده مصادف با هفتم ماه محرم پیکر پاک این شهدا در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد مقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه تشییع شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار