رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : 11764
  • چاپ خبر : نحوه تغییر عقد قراردادهای شهرداری زنجان با پیمانکاران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به وضعیت ارزی و نوسانات به وجود آمده نحوه عقد قراردادهای شهرداری با پیمانکاران تغییر می‌کند.

به گزارش شورانیوز ؛ اسماعیل دویران در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: در مورد واقعه عاشورا بسیار نوشته شده است اما مهمترین آن پنج مقتلی است که در این باره نگاشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه از شهردار درخواست داریم که در پارک‌ها و فضاهای عمومی به برگزاری برنامه‌هایی که به صورت مفهومی به واقعه عاشورا پی‌پردازد؛ اقدام کند.
وی همچنین از مردم خواست نسبت به همکاری با شهرداری اقدام کرده و به نظافت شهری کمک کنند؛ گفت: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس از شهردار درخواست داریم که شهر را برای بازگشایی آماده کند.
دویران همچنین به پروژه‌های شهری نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های بزرگ فعالیت خوبی دارد اما پروژه‌های خرد آن چنان رضایت بخش نیست؛ هرچند کل تقصیر به عهده شهرداری نیست و چون ما پروژه را به پیمان‌کار واگذار کرده‌ایم یا به علت اینکه گران شده است کار نمی‌کنند یا توان کار را ندارند؛ به دلیل اینکه فهرست بها به اسفندماه مربوط است از همین رو بیشتر از ۴۰ درصد نمی‌توانیم بزنیم در صورتی که باید ۱۰۰ درصد باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای این امر یک سری پیشنهاد بررسی کردیم که سقف باز باشد که در این زمینه شهرداری منطقه ۳ خوب عمل کرده است؛ گفت: راهکار دیگر این بود که مصالح مورد نیاز را خودمان بخریم و پروژه‌ها را تحویل دهیم و در نهایت این مبلغ را از کل پروژه کم کنیم.
وی همچنین با تقدیر از شهرداری به خاطر پروژه پیاده‌راه گفت: با وجود نظرات برخی این پروژه تا محرم تمام شده و تا دو روز دیگر قابل بهره‌برداری خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار