رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر : 11621
  • چاپ خبر : روز چهارشنبه انتخاب شهردارکرج انجام خواهد شد

رئیس شورا شهر کرج گفت: جلسه آینده شورای شهر کرج که در روز چهارشنبه برگزار می‌شود با انتخاب شهردار کلانشهر کرج همراه خواهد بود.

به گزارش شورانیوز : عباس زارع ، گفت: با توجه به مسئولیت‌پذیرى جدید و شروع یک دوره تازه، سعی داریم مهم‌ترین تصمیمات و اتفاقات در این مجموعه با توجه به ضوابط قانونى انجام شود، زیرا تمام تلاش و هدف ما اداره سیستم مدیریتى در چهارچوب قانون است.

وى بیان کرد: یکى از بحث‌هاى اساسى در شورا شهر با توجه به مدیریت جدید، ایجاد فضاى تعاملى میان مسئولین و متولیان شهرى است که تمامى افراد بتوانند در یک محیط تعاملى و کارآمد، برنامه‌هاى پیش‌بینى شده را پیش ببرند.
رئیس شورا شهر کرج با بیان اینکه امانت‌دارى مردمى یکى از وظایف اصلى شورا است، خاطرنشان کرد: نظارت اصلى و وظیفه مهم شورا امانت دارى مردمى است زیرا مردم به اعضای شورا اعتماد کردند و موظف به حفظ امانت هستیم.
زارع با اشاره به اهمیت خواسته شهروندان البرزى، تصریح کرد: تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا بیش از پیش پاسخگوی مطالبات مردمی باشیم و ناامیدی را از شهروندان دور کنیم.
وى با توجه به انتخاب شهردار توسط شورا شهر، یادآور شد: بر اساس قانون، شورا شهر باید شهردار را با توجه به ویژگى‌هاى مورد نظر و مناسب شرایط انتخاب کند، که در جلسه روز چهارشنبه انتخاب شهردار انجام خواهد شد.
رئیس شوا شهر کرج در پایان، تاکید کرد: همه ما شاهد اختلاف سلیقه در تمامى مجموعه‌هاى ادارى و مدیریتى هستیم، اما هدف ما انتخاب فردى شایسته و کارآمد براى این سیستم است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار