رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر : 11548
  • چاپ خبر : جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج از رسمیت افتاد

باید میدان را به جوانترها سپرد تا آنها هم خودشان را محک بزنند

به گزارش شورانیوز از یاسوج، صبح امروز جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور فرج‌زاده  معاون فرماندار بویراحمد برگزار شد که به دلیل غیبت  سه نفر از اعضای شورای اسلامی از رسمیت افتاد.

قرار بود در این جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید برگزار شود که به دلیل غیبت محمدرحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی جلسه هیئت رئیسه برگزار نشد.
هدایت اکبری رئیس فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این جلسه با بیان اینکه به دلیل عدم رسمیت جلسه شورای اسلامی  در جلسه بعدی انتخابات هیئت رئیسه برگزار خواهد شد،افزود: تشکر ویژه دارم از ایشان، الحق و الانصاف همکاری بسیار خوبی با شورا و شهرداری داشتند.
اکبری در ادامه به عملکرد شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره پنجم شورا اشاره کرد و گفت: در بحث حمایت از مدال آوران و ورزشکاران قهرمانی عملکرد خوبی داشتیم و چیزی حدود ۵۶ میلیون تومان به ورزشکاران و هیئت های ورزشی کمک کردیم.
وی افزود: در بحث حمایت از افراد کم درآمد و بی‌بضاعت چیزی حدود ۲۶ میلیون تومان کمک کردیم. همچنین در برنامه های فرهنگی و ورزشی که در سطح شهر یاسوج برگزار می شد، نیز همکاری می کردیم.
رئیس فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: ۴۰ میلیون تومان به زلزله کرمانشاه کمک کردیم.
اکبری تاکید کرد: در این یک سال توانستیم علی رغم مشکلات مالی که در کشور وجود دارد، شورای شهر پشت به پشت شهرداری ایستاد و این یکسال را مدیریت کند تا مشکلاتی برای شهروندان و کارکنان شهرداری پیش نیاید.
هدایت اکبری که در جلسه غزل خداحافظی را از سکانداری شورای شهر یاسوج خواند، اظهار داشت: اگر در این یکسال خطایی از هیئت رئیسه شورای اسلامی سر زده، امیدوارم مردم ما را ببخشند و عذرخواهی می کنم ما هم انسان هستیم و جایزالخطا.
وی بیان کرد: باید میدان را به جوانترها سپرد تا آنها هم خودشان را محک بزنند و در شورای شهر یاسوج من و آقای دهراب‌پور از لحاظ سنی از همه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بزرگتر هستیم.
کیوان آشنا کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر یاسوج است که در محافل گوناگون از کیوان آشنا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر یاسوج نامبرده می شود.
همچنین گفته می شود که گروه اقلیت شورای اسلامی شهر یاسوج به دلیل اعتراض به نحوه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی در این جلسه شرکت نداشتند.

همچنین در محافل سیاسی مطرح می شود که هدایت اکبری خود را برای حضور سخت در رقابت کاندیدای مجلس شورای اسلامی آماده می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار