رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : 11537
  • چاپ خبر : صدور مجوز ارشاد برای کنسرت خیابانی

الهام فخاری با اشاره به صدور مجوزهای لازم از سوی وزارت ارشاد برای برپایی کنسرت خیابانی از تلاش برای دریافت مجوزهای انتظامی خبر داده است.

به گزارش شورانیوز ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران درباره سرنوشت کنسرت‌های خیابانی گفت : در نتیجه گفتگوها با وزیر ارشاد، مجوزهای لازم اجرای کنسرت خیابانی از سوی وزارت ارشاد صادر شده است.

وی اما تاکید کرده لازم است مجوزهای مربوطه از نیروی انتظامی هم اخذ شود و شورا در این زمینه نقش هماهنگ‌کننده را بازی می کند.

فخاری در بخش دیگری از سخنان خود به اجراهای خیابانی هنرمندان کمتر شناخته شده پرداخته و گفته: می توانیم فضاهایی برای این هنرمندان جوان و علاقمند داشته باشیم که اجراهای کوتاهی برای مردم داشته باشند که این هم در کمیته هنری کمیسیون مطرح شده، گرچه هماهنگی و تصمیم گیری ردباره این گونه برنامه ها بین بخشی است و تعامل شورا و شهرداری را می طلبد.

گفتنی است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است اما پیش از این با صدور بیانیه ای تاکید کرده بود: «با توجه به اینکه تا این لحظه پیشنهاد مکتوبی از سوی هیچ یک از مدیران اجرایی در شهرداری تهران به دفتر موسیقی ارائه نشده است، در تاریخ سه شنبه ۲۳/۵/۹۷ نامه ای برای معاونت محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال و تقاضا شد تا چنانچه مراتب مورد تایید شهرداری تهران هست، توسط مدیریت یکی از اماکن مذکور، به شکل رسمی و مکتوب اعلام آمادگی شود تا انجام فرایند قانونی صدور مجوز امکانپذیر باشد.»

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار