رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : 11527
  • چاپ خبر : قزوین  شادترین شهر کشورتا پایان سال ۹۸

 عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت:با اجرای برنامه های مختلف ورزشی، قزوین تا پایان سال ۹۸ به شادترین شهر کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش شورانیوز ، مهدی عبدالرزاقی در مراسم آغاز مسابقات بزرگ فوتبال محلات قزوین اظهار کرد: نونهالان به همراه خانواده در افتتاح مسابقات بزرگ فوتبال محلات قزوین شرکت کرده و با شوری که دارند موجب نشاط یکدیگر شده‌اند.

وی گفت: علی‌رضا جهانبخش‌ها که اکنون در رشته ورزشی فوتبال خوش درخشیده و موفق هستنداز خطه شهر قزوین‌ است، امیدواریم از بین شما نونهالان، جهانبخشی‌ها، علی دایی‌ها و علی کرمی‌ها تربیت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مسوولان شهرداری تلاش می‌کنند که همیشه لبخند را بر لبان مردم خوب و فهیم قزوین بنشانند.

عبدالرزاقی اظهار کرد: اگر امروز برنامه‌های مختلفی توسط شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود به این دلیل است که قزوین سال ۹۷ و ۹۸ به شادترین شهر کشور تبدیل شود.

وی بیان کرد: در ابتدای هفته فرهنگی قزوین هستیم که به این مناسبت توسط شهرداری برنامه‌های مختلفی در حال برگزاری‌ست تا فرهنگ این شهر به همگان معرفی و شناسنده شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: این هفته ارزشمند را نیز به مردم کهن دیار قزوین تبریک و آرزوی سلامتی و توفیق برای تک تک آنها دارم.

وی از همه مردم فهیم قزوین خواست که در برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین شرکت کنند و از آن بهره ببرند.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین در پایان گفت: ایام عید قربان که پشت سر گذاشتیم و همچنین عید غدیرخم که در پیش رو داریم را به همه مردم استان تبریک می‌گویم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار