رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر : 11411
  • چاپ خبر : جلسه شورای شهر تبریز برای انتخاب هیات رئیسه جدید

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امروز با برگزاری جلسه علنی ضمن بررسی برخی از لوایح و طرح های دستور جلسه، اعضا هیات رئیسه جدید را انتخاب می کنند.

به گزارش شورانیوز ، شکور اکبرنژاد  در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تسلیت شهادت امام باقر (ع) با بیان اینکه زندگی این بزرگواران باید  الگویی برای ما  باشد، گفت: انسان ها باید از سبک زندگی ساده و صادقانه امامان الگو برداری کرده و در عمل نیز آن را نشان دهند.

وی به نزدیک شدن روز عرفه اشاره کرد و گفت: امیدوارم این روز افزایش معنویت را برای همه به همراه داشته باشد و در رفتار ما انسان ها انعکاس داشته باشد.

اکبرنژاد روز جهانی عکاس را تبریک گفت و اظهار داشت: لازم میدانم پیشاپیش  روز پزشک را به این افراد زحمت کش و پزشکانی در شوراها حضور دارند تبریک گویم.

این گزارش می افزاید، دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز شامل بررسی اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری تبریز، طرح پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری در خصوص ظرفیت سلول شماره یک مرکز دفن بهداشتی پسماند شهری تبریز ، طرح پیشنهادی خدمات شهری برای تشکیل میز خدمت در  شورا و شهرداری، بررسی و تعیین تکلیف مبلغ تعدیل پیمان مربوط به پیمانکاران تنظیف و جمع آوری زباله شهرداری، بخشودگی بدهی بیمارستان رازی، خواهد بود.

همچنین ارائه گزارش سفر ژاپن صادق زاده سخنگوی شورا و نطق میان دستور آجودان زاده عضو هیئت‌علمی رئیسه شورا در دستور جلسه امروز قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است، انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز که یکی از مهمترین دستور جلسه این هفته شورا مطرح شده بود، در اخرین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، در اوایل جلسه به هبه پرداخت بخشی از دیه فردی که با یکی از کارگران شهرداری تصادف کرده بود و به دلیل بدهی حکم زندان داشت مطرح شد و فریدون بابایی اقدم، از اعضای شورا در این خصوص گفت: این هزینه از سوی بیمه پرداخت شده است و نیازی نیست از طرف شورا بودجه ای برای دیه این فرد پرداخت ‌شود و این قضیه منتفی است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار