رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر : 11337
  • چاپ خبر : استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری تبریز باعث ناامیدی نیروهای متخصص و جوان

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری تبریز باعث ناامیدی نیروهای متخصص و جوان شهرداری می شود.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شکور اکبرنژاد در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته در جاهای مختلف شهرداری از ضروریات است البته مشاوره گرفتن از این افراد که دارای تجارب ارزشمندی هستند ایرادی ندارد اما بکار گیری این نیروها فضا را برای رشد جوانان می بندد و آنان زا نسبت به پیشرفت شغلی و آینده ناامید می کند.

اکبرنژاد بااشاره اینکه تعیین روش مناسب برای ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای مجموعه شهرداری ضروری است گفت: از شهردار محترم درخواست داریم روش مناسب برای تغییر وضعیت نیروهای شهرداری تعیین شود و یک نیرو باید بداند که در زمان مشخص بعد از فعالیت و عملکرد مناسب از سوی وی بعد از ارزیابی،تبدیل وضعیت صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به وجود نیروهای کافی برای ارائه آموزش های شهروندی گفت: ضرورت دارد در راستای توسعه فرهنگ شهرنشینی و ترویج فرهنگ نشینی با استفادهاز نیروهای شهرداری نسبت به آموزش های شهروندی، آموزش تفکیک از مبدا زباله، مسائل ترافیکی و سایر مسائل در مراکز آموزشی و سطح شهر آموزش های لازم انجام گیرد.

اکبرنژاد افزود: با وجود بیش از ۸۰ دستکاه فرهنگی شاهد نقص در خروجی فعالیت ها و کم اثر بودن کارهای فرهنگی هستیم شاید یکی از دلایل عدم موفقیت موازی کاری ها همین موضوع است و همسو شدن مجموعه های مرتبط با امور فرهنگی باعث ارتقای فرهنگ می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت توسعه اتوماسیون اداری در مجموعه مدیریت شهری تبریز گفت: به نظر می رسد یکی از راههای شفاف سازی، کامل کردن اتوماسیون اداری است. اگردر اتوماسیون اداری نقصی هست باید رفع کنیم. باید نامه نگاری های اداری کاغذی به اتوماسیون تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار