رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر : 11122
  • چاپ خبر : تلاش شورای پنجم در حوزه قطارشهری اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تلاش کردیم که اتفاقات خوبی در حوزه قطارشهری اصفهان صورت گیرد و نگاه مثبتی بر این موضوع وجود دارد که هرچه سریعتر حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز با حضور در سازمان قطارشهری و همچنین شفت ورودی خط دوی متروی اصفهان، از روند فعالیت‌های عمرانی خط دوم قطارشهری اصفهان بازدید کردند. در این بازدید ۵ ساعته، اعضای هیئت‌رئیسه، روسای کمیسیون‌ها و اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان با بخش‌های مختلف خطوط یک، دو و سه متروی اصفهان آشنا شدند و بر تکمیل هرچه سریعتر خط یک و ساخت خطوط دیگر تأکید کردند.

مهندس فتح‌الله معین، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل خط دوم متروی اصفهان گفت: خوشبختانه شفت اصلی خط دوم مترو ایجاد شده و سازه نگهبان آن احداث شده است. در واقع دستگاه حفار(TBM) باید ۲ تونل تقریباً ۷ متری را حفاری کند و در حال حاضر تعمیرات لازم در این زمینه در حال انجام است تا به تونل اصلی منتقل شود و کار حفاری آن انجام شود.

وی با بیان اینکه تجربیات خط یک متروی اصفهان در خط ۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از این طریق، مشکلات ترافیکی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: فعال شدن پروژه خط دوم متروی اصفهان اتفاق نیکویی است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تلاش می‌کنیم که پیشرفت این پروژه را شاهد باشیم.

معین اضافه کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تلاش کردیم که اتفاقات خوبی در حوزه قطارشهری اصفهان صورت گیرد و نگاه مثبتی بر این موضوع وجود دارد که هرچه سریعتر حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار