رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر : 11103
  • چاپ خبر : اصلاح ساختار مدیریتی و پرسنلی شهرداری زنجان/پروژه سبزه میدان با اولویت پیگیری می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان از تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شورانیوز از زنجان ، سجاد خدایی  با اشاره به اولویت‌های شورای شهر زنجان پس استقرار شهردار جدید اظهار کرد: پیگیری و اتمام پروژه‌‎های نیمه تمام در حوزه عمرانی در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تبیین اهداف فعالیت‌های فرهنگی از دیگر اولویت‌های شورا است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی هدف‌دار و با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اعلام اینکه پروژه سبزه میدان با اولویت پیگیری می‌شود، ابراز کرد: چند جلسه در این خصوص برگزار کرده‌ایم و به دنبال تعیین تکلیف این پروژه در نزدیک‌ترین زمان ممکن هستیم.

وی بیان کرد: چهارمین جلسه مربوط به پروژه سبزه میدان در دفتر معاون عمرانی استاندار زنجان برگزار و مباحثی در این جلسه مطرح شد که به نظرم در آینده نه چندان دور استارت کار را شاهد باشیم.

خدایی با بیان اینکه موضوع پروژه سبزه میدان نیاز به اصلاحاتی دارد، گفت: جزئیات وضعیت پروژه سبزه میدان را در آینده اعلام خواهیم کرد.

وی ارتقا سطح و دانش سازمانی پرسنل را از دیگر اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: اصلاح ساختار مدیریتی و پرسنلی شهرداری دنبال خواهد شد که مباحث طرح تکریم ارباب رجوع در آن مدنظر قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اصلاح فرآیندهای مرتبط با فعالیت‌های شهرداری به جهت کاهش زمان مراجعات و اقدامات انجام می‌شود، اظهار کرد: ورود شورای شهر به سایر حوزه‌ها و مباحث شهری شهروندان از جمله آگاهی سازی از حقوق شهروندی و پیگیری مباحثی که مربوط به سایر سازمانها است از دیگر اقدامات ما خواهد بود چرا که ما شورای شهریم و نه شورای شهرداری بنابراین این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار