رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
  • کد خبر : 11097
  • چاپ خبر : در حال حاضر در شهرداری تهران وضعیت مطلوبی نداریم/باید شکل واقعی تکریم ارباب‌رجوع را نشان دهیم

شهردار تهران، گفت: شهرداری سازمانی است که دو سوم آن بسیجی هستند، بنابراین باید بهترین سازمان باشد و شکل واقعی تکریم ارباب‌رجوع را نشان دهیم.

به گزارش شورانیوز ، محمدعلی نجفی در همایش اقتدار حسینی که با حضور جمعی از بسیجیان شهرداری تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا اظهار داشت:‌امسال شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس با روزهای ماه محرم تقارن داشته است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) آموزگار بزرگ عدالت، هویت و شهادت بودند و امیدواریم این آموزگار سرلوحه همه ما باشد.

شهردار تهران افزود: در ۸ سال دفاع مقدس بیش از هر چیزی رزمندگان تحت تأثیر نهضت عاشورا بوده‌اند و لحظه لحظه دفاع مقدس با نام و یاد شهدا کربلا و حضرت سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده است.

وی افزود: بر اساس اعلام رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران ۴۲ هزار نفر از پرسنل شهرداری عضو بسیج هستند  این خبر خوبی است که این تعداد از نیروها در شهرداری تهران در بسیج عضویت دارند.

وی افزود:‌ سازمانی که دو سوم آن بسیجی باشد باید به عنوان بهترین سازمان انتخاب شود.

وی افزود: هنگامی که این تعداد نیروی بسیجی داریم باید شکل واقعی تکریم ارباب‌رجوع را نشان دهیم، ولی متأسفانه در حال حاضر در شهرداری تهران وضعیت مطلوبی نداریم و آنطور نیست که مورد رضایت باشد و باید خودتان را متناسب با فرهنگ بسیجی عجین کنید.

وی با اشاره به اینکه باید محیط اطراف خودمان را با فرهنگ بسیجی عطرآگین کنیم، گفت: امیدواریم با همت همه همکاران در شهرداری روزی برسد که شهرداری تهران به عنوان خوش‌نام‌ترین و خدمت‌گزارترین سازمان معرفی شود.

وی افزود: همه ما در زمره محبان حسینی قرار داریم ولی توفیق اینکه رهرو امام حسین (ع) باشیم را نداشته‌ایم.

شهردار تهران افزود: باید نماز، اخلاق، رفتار و کردارمان را امام حسینی کنیم و در قبال مسائل مختلف رویکردمان مورد رضایت خدا و امام حسین (ع) باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار