رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر : 11077
  • چاپ خبر : لزوم تعیین تکلیف شهردار شیراز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تعیین تکلیف شهردار شیراز شد.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، ابراهیم صبوری در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شیراز گفت: یک ماه از زمان انتخاب و معرفی «عبدالحمید معافیان» به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم می‌گذرد اما هنوز هیچ پاسخی از سوی وزارت کشور داده نشده است. وی با بیان اینکه وزارت کشور باید طی ۱۰‌روز نظر خود را در مورد شهردار معرفی شده از سوی شورا اعلام می‌کرد، اظهار کرد: از وزیر محترم کشور تقاضا دارم که هر چه زودتر وضعیت شهرداری و مدیریت مجموعه شهرداری این کلانشهر را تعیین تکلیف کند. صبوری با قدردانی از سرپرست شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به مدیریت خوب «محمد حسن اسدی» و همراهی تمام پرسنل شهرداری هیچ خللی در امر خدمت رسانی این مجموعه تاثیرگذار ایجاد نشده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگرچه سرپرست شهرداری، شهر را به خوبی مدیریت کرده اما ادامه این شرایط و تعیین تکلیف نشدن شهرداری به نفع شهر نیست.
صبوری همچنین بیان کرد: فهرست‌های جعلی در مورد تعیین مدیران و مسئولان سطوح مختلف شهرداری را تکذیب می‌کنم. هیچ یک از اعضای شورا نه به این موضوع ورود کرده و نه قصد ورود دارند. نایب رئیس شورای شیراز گفت: شورا شهرداری را انتخاب کرده و به توانایی‌هایش اعتقاد دارد و وظیفه انتخاب مدیران بر عهده شهردار خواهد بود. به مدیران شهرداری اطمینان می‌دهیم که تمام این شایعات پیرامون تعیین فهرستی از تغییر در سطوح مدیریتی شهرداری، کذب است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار