رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
  • کد خبر : 11061
  • چاپ خبر : آرش رضایی شهردار کرمانشاه ابقا شد

 اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در نشست عصر یکشنبه با هشت رای موافق ‘آرش رضایی’ شهردار فعلی را ابقا کردند.

به گزارش شورانیوز از کرمانشاه ، در این نشست که در سرسرای اجتماعات سازمان پارک های طاق بستان برگزار شد، هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به ابقای شهردار فعلی رای مثبت دادند و سه تن از اعضای شورا نیز رای سفید دادند.
رسول آزادی رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه پس از ابقای شهردار، ابراز امیدواری کرد که وی بتواند زمینه های توسعه هرچه بیشتر کلانشهر کرمانشاه را فراهم کند.
او گفت: از امروز شهردار کرمانشاه مورد حمایت اعضای شورا است تا با همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر زمینه توسعه و پیشرفت این دیار فراهم شود.
طیب حیدری عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز گفت: با انتخاب شهردار امید می رود فصل تازه ای از عمران و آبادانی در کلانشهر کرمانشاه رقم بخورد.
وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با تمام توان همراه شهردار بوده و حمایت های لازم را از وی به عمل خواهند آورد و در مقابل شهردار کرمانشاه نیز باید با رفع نواقص قبلی و به کارگیری افراد توانمند در راستای عمران و آبادانی شهر بکوشد.
حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در کلانشهر کرمانشاه سکونت دارند که توسط هشت منطقه شهرداری اداره می شود.
کرمانشاه از سال ۱۲۹۹ که صاحب بلدیه شده تاکنون ۷۷ شهردار داشته است و آرش رضایی برای یک دوره دیگر و به عنوان هفتاد وهشتمین شهردار در این سمت ابقا شد.
رضایی سال ۹۵ از سوی اعضای شورای اسلامی دوره چهارم کرمانشاه با هشت رای اعضا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود و اعضای شورای دوره پنجم برای بار دیگر به او رای اعتماد دادند.
رضایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارشد عمران-ترافیک و مدیریت MBA است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار