رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
  • کد خبر : 10953
  • چاپ خبر : شورای شهر مصمم به تقویت برنامه‌های شهر

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدامات اجرایی شهر در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی، مطابق برنامه پیش می‌رود و شورای شهر مصمم به تقویت این برنامه‌ها است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شکور اکبرنژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: شورای شهر در مقطع  فعلی، انتخاب شهردار را به عنوان اولویت  مد نظر قرار داده است؛ با این حال، امور جاری و خدماتی شهر، به دست کارکنان و کارگران عزیز شهرداری  با انگیزه بهتر ادامه دارد.
وی یادآور شد: مدیریت سرپرست شهرداری تبریز و تلاش عوامل اجرایی، با حفظ انگیزه و برنامه‌محوری و جدیت ادامه دارد.
اکبرنژاد اضافه کرد: خوشبختانه شب‌های تابستان امسال، به یکی از دوره‌های درخشان جشن‌های تابستانی تبدیل شده و طی آن، شاهد اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع در جای‌جای شهر هستیم که این امر از تکاپوی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز حکایت دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این‌که این شورا، وظایف قانونی خود را با حفظ استقلال نهاد شورا  پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: هیچ اراده‌‌ای خارج از این نهاد،  در تصمیمات شورا تاثیرگذار نیست؛ اما به مشاوره و اخذ نظر عقلای شهر ارزش قائل هستیم.
اکبرنژاد ادامه داد: شورای شهر با ۱۳ عضو کارآزموده و متخصص، فعالیت خود را آغاز کرده و بدیهی است که در مسیر تصمیم‌سازی خود با ۱۳ سلیقه مختلف مواجه باشد؛ اما به هر حال، تنوع سلایق شورا، یک آرمان واحد را هدف قرار داده‌ و آن ایجاد آرامش و فضاهای مناسب برای شهروندان و حفظ محیط زیست است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تلاش شورا رسیدن به همت و اراده جمعی در عموم تصمیم‌سازی ها -از جمله نحوه  انتخاب شهردار- است؛ انتخابی که با رای قاطع و با پشتوانه حداکثری رقم بخورد، قطعاً کارآمدی و انسجام بیشتری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: رایزنی‌ها و بحث‌های مداوم به معنی فشار از بیرون نیست و اعضای شورا، اجازه نخواهند داد مسایل جاری شورا، جز در مسیر اراده شهروندان، هدایت شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار