رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : 10949
  • چاپ خبر : تعلل بیش از حد در انتخاب شهردار روا نیست/نباید شاهد جلسات ۸ نفره باشیم

بابایی اقدم، عضو شورای شهر تبریزبا بیان اینکه فشارهای بیرونی نباید دلیلی برای تاخیر در انتخاب شهردار باشد؛ گفت: اجماع شعار و لقلقه زبان شده است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، فریدون بابایی اقدم  در خصوص حواشی انتخاب شهردرا در جلسه شورای شهر، گفت: مصر بودم تا در جلسه دیروز شهردار انتخاب شود و به نظرم شورا کار غیراخلاقی کرد که انتخاب شهردار را به جلسه دیگری موکول کرد.

وی در خصوص فشارهای احتمالی بیرونی به شورا در بحث انتخاب شهردار، تصریح کرد: فشارهای بیرونی نباید دلیلی برای تاخیر در انتخاب شهردار باشد چرا که مردم انتظار دارند شورا قدرت تصمیم گیری داشته باشد.

این عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه نمی توان با شک و تردید کاری را پیش برد؛ افزود: هر ۱۳ عضو شورا باید پایبند به مسائل باشیم و تعلل بیش از حد در انتخاب شهردار روا نیست.

وی دوران سرپرستی در شهرداری را دوران رکود و گذار عنوان کرده و گفت: در دوره سرپرستی هیچ کس با انگیزه کار نمی کند و شهر بدون برنامه و با روزمرگی اداره می شود.

بابایی با اذعان به اینکه اگر شرایط به این صورت پیش برود؛ در جلسات بعدی هم اتفاق خاصی نمی افتد؛ افزود: اجماع بر سر انتخاب شهردار باید بین ۱۳ نفر شکل گیرد نه ۸ نفر اکثریت و به نظر می رسد اجماع در شورا تبدیل به شعار و لقلقه زبان شده است.

این عضو شورای پنجم شهر تبریز تاکید کرد: اجماع باید بین ۱۳ نفر باشد نه اجماع درون حزبی و نباید شاهد جلسات ۸ نفره باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار