رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : 10897
  • چاپ خبر : انتخاب مسعود نصرتی با ۱۱ رای به عنوان شهردار جدید رشت

اعضای شورای شهر رشت مسعود نصرتی را با ۱۱ رای به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب کردند.

به گزارش شورانیوز از رشت ، حجت جذب نایب رئیس شورای اسلام شهر رشت درباره انتخاب شهردار این شهر بیان کرد: در جلسه ای که صبح امروز دوشنبه (۱۳ شهریور ماه) برگزار شد آقای مسعود نصرتی از جمع ۱۱ آرای ماخوذه تمام آرا را از آن خود کرد و به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

مسعود نصرتی شصت و سومین شهردار قزوین در سال ۱۳۴۷ در این شهر متولد شد، وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه مراغه و کارشناسی مدیریت دولتی از مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی است.
وی پس از استعفای محمود کمالی در فروردین ۱۳۸۸ به عنوان سرپرست شهرداری و در اردیبهشت ۱۳۸۹ رسماً به عنوان شهردار قزوین انتخاب شد.
نصرتی دارای دکترای شهرسازی – گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است. وی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (دانش‌آموخته مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی – ۱۳۸۲) و مهندسی عمران – عمران (دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه -۱۳۷۷) بوده است.
گفتنی است ماه، ششمین جلسه شورای شهر رشت به منظور ارایه برنامه های ۲نامزد پست شهرداری رشت در تالار شورا روز گذشته برگزار شد. مسعود نصرتی شهردار اسبق قزوین و مسعود کاظمی رئیس اسبق شورای شهر رشت با حضور در تالار شورا برنامه های خود را ارایه دادند.
نصرتی نصرتی در این نشست در خصوص اولویت هایش گفت: درآمد اولویت نخست است و خلق ثروت با ورود بخش خصوصی می توان گفت شهردار و شورا می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
نامزد پست شهرداری به پیشینه هویتی رشت اشاره کرد و تصریح کرد: ما نیاز داریم در افقی بلند مدت، شهر رشت را بر اساس داشته های خود تعریف و بر همان اساس برنامه ریزی نماییم.
در نهایت در جلسه صبح امروز (دوشنبه ۱۳ شهریور) اعضای شورای شهر رشت مسعود نصرتی را با ۱۱ رای به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار