رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر : 10889
  • چاپ خبر : لزوم هم افزایی تعاونی ها و همکاری دستگاه های مختلف جهت بهبود محیط کسب و کار

رییس شورای شهر اصفهان گفت: یکی از دغدغه های شورای شهر بهبود فضای کسب و کار است و این با توسعه تعاون به خوبی محقق می شود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان پس از تبریک ایام عید سعید قربان با اشاره به روز تعاون اظهار کرد: یکی از وعده های انتخاباتی که اعضای شورای شهر دادند بهبود محیط کسب و کار بود که این موضوع با هم افزایی تعاونی ها و همکاری دستگاه های مختلف مربوطه به خوبی محقق می شود.

وی با اشاره به روز ۱۳ شهریور افزود: روز مردم شناسی اهمیت بسیاری دارد و البته موزه ای در این باره باید در اصفهان ساخته شود و شورای شهر از همین حالا آمادگی خود را برای ساخت این موزه اعلام می کند.

رییس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: در شهر اصفهان فرهنگ ها و مردمان متفاوت با آداب و رسوم های مختلفی وجود دارد همچنین تنوع شهرها با قدمت تاریخی قابل توجه از پتانسیل های این شهر محسوب می شود، از این رو از ظرفیت این شهر برای جذب گردشگر باید استفاده کرد.

معین با اشاره به اینکه در اصفهان موزه قابل توجهی وجود ندارد افزود: البته بیشتر نظر ها به موزه های تاریخی جلب می شود در صورتی که موزه ها دسته بندی های متعددی دارد و باید از انواع آن استفاده کرد.

وی افزود: شهرداری بر اساس مصوبه مربوطه، سالیانه اعتباراتی برای خرید آثار نفیس دارد که در این راه موفقیت زیادی نداشتیم. آثاری که در موزه هنر های معاصر وجود دارد از آثار قدیمی است در صورتی که باید سالیانه آثار جدید خریداری شده و در معرض نمایش قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار