رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر : 10883
  • چاپ خبر : نمایندگان شورای شهر در کمیسیون های ماده ۱۰۰،بند ۲۰ ماده ۵۵ و کمیسیون ماده ۷۷مشخص شدند

 با تصمیم اعضای شورای شهر تبریز، نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز در کمیسیون های ماده ۱۰۰، کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و کمیسیون ماده ۷۷ مشخص شدند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز نماینگان شورای شهر در کمیسیون های ماده ۱۰۰، کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و کمیسیون ماده ۷۷ مناطق دهگانه شهرداری تبریز مشخص شدند .

بر این اساس فرج قلیزاده در کمیسیون بدوی ماده ۱۰۰ شهرداری منطقه ۳، بابایی اقدم در کمیسیون بدوی شهرداری منطقه ۱۰، سونیا اندیش در کمیسیون تجدید نظر و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری منطقه ۴، شهرام دبیری در کمیسیون بدوی و تجدید نظر منطقه ۹، شکور اکبرنژاد در تجید نظر و بند ۲۰ شهرداری منطقه ۸، آجودان زاده در کمیسیون تجدید نظر و بند ۲۰ منطقه ۷، صادق زاده در کمیسیون تجدید نظر و بند ۲۰ شهرداری منطقه ۱، محمد زاده در کمیسیون تجدید نظر و بند ۲۰ شهرداری منطقه ۲، اشرف نیا در کمیسیون تجدید نظر وبند ۲۰ شهرداری منطقه ۱۰، بهشتی در کمیسیون بدوی منطقه ۲، مسعودی ریحان در کمیسیون بدوی منطقه ۴، نیکو خصلت در کمیسیونبدوی شهرداری منطقه ۸، قلی زاده در کمیسین ماده ۷۷، سونیا اندیش در کمیسیون بدوی شهرداری منطقه ۷ و آجودان زاده در کمیسیون تجدید نظر و بند ۲۰ شهرداری منطقه ۳ تعیین شدند.

لازم به ذکر است کمیسون ماده ۱۰۰ در هر منطقه از شهرداری مستقر است علاوه بر آن در هر منطقه، کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی وجود دارد که در هر کدام از این کمیسیون ها یک عضو شورا باید عضو باشد. اعتراض شهروند به رای این کمیسیون در خصوص احکام صادره به کمیسیون تجدید نظر می رود

 در این کمیسیون سه عضو نماینده وزارت کشور، نماینده قوه قضاییه و نماینده شورای شهر عضو هستند.

کار و ماموریت کمیسیون ماده ۱۰۰ رسیدگی به تخلفات شهروندان در ساخت و ساز اعم از احداث بنا  بدون اخذ پروانه، احداث بنا مازاد بر پروانه و یا تغییر کاربری در ساختمان ها می باشد.

همچنین کمیسیون های بند ۲۰ ماده ۵۵  کمیسیون های تشخیص مزاحمت برخی حرفه ها و کسب و کار ها که تاثیرات منفی زیست محیطی و ایجاد مزاحمت محسوب می شوند هستند که در خصوص اختلاف شهرداری با شهروندان در خصوص مزاحم بودن یک شغل قضاوت می کنند.

علاوه بر آن کمیسیون ماه ۷۷ که در یک کمیسیون متمرکز است و در خصوص اختلاف شهروند و شهرداری در خصوص تعیین و میزان عوارض است فعالیت می کند. در صورت وقوع اختلاف ما بین شهرداری و شهروند در خصوص میزان عوارض تعیین شده، در صورت اعتراض شهروند به ماده ۷۷ می رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار