رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر : 10837
  • چاپ خبر : نامه اعتراضی به سخنان غیر مسئولانه نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی

محمدرضا هاجری، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز مراتب اعتراض خود را نسبت به سخنان آقای رضایی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه شورای چهارم و پنجم در قالب نامه ای بروز داد.

 

به گزارش شورانیوز از شیراز ، محمدرضا هاجری، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز مراتب اعتراض خود را نسبت به سخنان آقای رضایی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه شورای چهارم و پنجم در قالب نامه ای بروز داد.

متن نامه مذکور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عالیشوندی
فرماندار محترم شهرستان شیراز
سلام علیکم

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم                       فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم
احتراماً ضمن آرزوی موفقیت، بزرگواری و بلند همتی و انصاف و حق شناسی استاندار محترم فارس، حضرتعالی و اعضای محترم شورای پنجم شهر شیراز در برگزاری همزمان جلسه تودیع و معارفه شورای چهارم و پنجم تدبیر مبارکی بود که بستر و زمینه تعامل و همکاری و انتقال تجربیات را به بهترین وجه ممکن به صحنه آورده، حضور ظهور پربرکتی را برای شهر مقدس شیراز بدنبال خواهد داشت.
بدون شک این حرکت زیبای خیرخواهانه و ناصحانه می تواند پدیده مبارکی برای دیگر کلانشهرها باشد، حاشیه نامبارک رفتار احساساتی و غیر مسئولانه آقای رضایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، زحمات و تلاش های شما عزیزان را خدشه دار نمود، البته ساحت شما عزیزان مبرای از حاشیه سازی بود.
در هیچکدام از مراسم کلانشهرها نمایندگان مجلس به سخنرانی سیاسی و باندی نپرداختند، ای کاش اجازه داده نمی شد در محفل و مجلس مربوط به مردم سالاری دینی و پارلمانی محلی، حکومت اسلامی، حاکمیت دینی و مشروعیت حکومت و حاکمیت حتی توسط رسول خدا (ص) و علی مرتضی (ع) توسط فردی بی سواد نفی و از سناریوی نخ نما شده نسخه لیبرال و دموکراسی هابرماس آلمانی صاحب نظریه جامعه مدنی و نافرمانی مدنی رونمایی گردد.
تجلیل و تکریم از سران فتنه که توصیه شده لازم است از آنها فاصله گرفت نشان از آن دارد که بعضی بدون التزام عملی به اسلام و قانون اساسی در مراکز قدرت نفوذ نموده که باید فکری به حال آنها نمود، وگرنه همچون وصل ناف فکریشان به کعبه غرب، ممکن است چون به خلوت می روند، آن کار دیگر کنند!؟
به هر حال بد اخلاقی سیاسی و بی جنبگی فردی عامل نمی شود اصل موضوع بزرگواری شما فراموش شود، به احترم استاندار محترم، حضرتعالی و اعضای محترم شورای پنجم جلسه را ترک نکردیم تا ناسپاسی از تدبیر حضرت عالی نکرده باشیم.
از همه خوبیهای شما به نمایندگی از اعضای محترم شورای چهارم تقدیر و تشکر می نمایم و برای عزیزان شورای پنجم آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

محمد رضا هاجری
عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر مقدس شیراز

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار