رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 10754
  • چاپ خبر : برنامه های دهمین جشنواره تابستانی تبریز با حال و هوای آزادگان

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با شاره به حضور ۱۸۰۰ آزاده سراسر کشور در چهارمین همایش آزادگان موصل ۲ در تبریز گفت: شهرداری تبریز برنامه های فرهنگی متنوعی در کنار حمایت های مالی خود از این همایش دارد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، حسین آذرنیا از برگزاری ویژه برنامه در قالب جشنواره تابستانی در تبریز با حضور آزادگان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: ویژه برنامه های دهمین جشنواره تابستانی تبریز به جهت تلاقی با سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، به شکلی متفاوت و با حال و هوای آن ایام خاطره انگیز در محل پارک مسافر تبریزبرگزار می شوند.

وی افزود: بر همین اساس روز سه شنبه ۲۴ مردادماه، مراسمی در محل پارک مسافر تبریز با حضور آزادگان، خانواده های معظم ایشان، مقامات استانی، مسئولین و البته مردم قدرشناس شهر تبریز برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تصریح کرد: در این مراسم که با صحبت و خاطره گویی جمعی از آزادگان عزیز همراه خواهد بود، حجت الاسلام ابوترابی به سخنرانی خواهند پرداخت و دقایقی در رابطه با خاطرات و مخاطرات سالهای دفاع مقدس و دوران اسارت برای حاضران سخن خواهند گفت.
آذرنیا از عموم شهروندان متدین و انقلابی تبریز دعوت نمود با حضور در این آیین، ضمن ادای احترام به شهدای سالهای دفاع مقدس، در تکریم آزادگان سرافراز شهر نیز حضور یافته و لحظاتی به یاد ماندنی و ارزشمند در کنار این عزیزان خلق نمایند.
گفتنی است این ویژه برنامه روز سه شنبه ۲۴ مردادماه، ساعت ۲۱:۳۰ در محل پارک مسافر واقع در چای کنار، جنب پل جواهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و عموم شهروندان تبریزی می توانند در این مراسم شرکت نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار