رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
  • کد خبر : 10681
  • چاپ خبر : ضرورت برنامه ریزی دقیق برای تبریز۲۰۱۸/درمقابل سهم خواهی ها مقاومت کنید

 عضو شورای شهر تبریز گفت: رئیس شورای شهر تبریز مقابل سهم خواهی ها مقاومت کند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، حسن اسوتچی در حاشیه جلسه شورای شهر تبریز  با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ الهی بوده، و ثمره خون شهداست و باید مسؤولان قدر این نعمت بزرگ را بدانند، اظهار داشت: قرار نیست در چنین نظامی، هر کدام از ما که گوشه ای از مدیریت اسلامی را عهده دار شده ایم، به هر نحوی مدیریت کنیم. چرا که کلاهبرداران و قاچاقچیان نیز بر کارهای خود مدیریت دارند و اگر قرار باشد ما مثل این کلاهبرداران یا ترامپ و صدام مدیریت کنیم و بکوبیم موقعیت داریم و فلان کارهایی را که انجام می دهم، به شما مربوط نیست، مدیریت نمی شود و جا دارد مسؤولان ما متوجه باشند که آنان باید در راستای جمهوری اسلامی مدیریت کنند و بدانند که آنان نباید به هر قیمتی که شده مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی، مدیریت شاخصی دارد و نمی تواند جدا از آن باشد، صاف، صادق و شفاف بودن با مردم و ملت را از شاخصه های مدیریت است، ادامه داد: از شورای چهارم نا امید هستم و در کنار تمام خیرات و حسنات شورای چهارم که معلوم نیست تا چه حد بوده، و حایز امتیاز دهی است یا نه؟، معتقدم در گرفتاری پیش آمده برای یکی از همکاران، رئیس شورا و شهردار  ۵۰ درصد مقصر و سهیم اند و نباید سهم خواهی آنان را می پذیرفتند. چرا که شورای شهر کارخانه سهم خواهی نیست و باید رئیس شورا در دوره پنجم در مقابل سهم خواهی بایستد و قاطعانه برخورد کند.

انتقاد از عدم یکسان سازی حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری

اسوتچی با تکیه بر بحث مصوبه ۱۹ رأیی یکسان سازی و بیان اینکه پس از گذشت ۸ ماه از تصویب یکسان سازی قرار دادها امروز گزارشی در این خصوص ارائه نشده است، تصریح کرد: در این موضوع، نباید افزایش خدمات ۹۵ تا ۹۶ بحث شود، به جای پرداختن به حواشی باید پاسخگو باشید که واقعا در مورد یکسان سازی حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری چه کرده اید؟ و در ارتباط با مواد ۱۶ و ۱۷ چه مقدار به محرومین و ضعفا تعلق گرفته است؟ و چگونه شده است که هبه های تا سقف ۱۰میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون رسیده، و هبه های بالای ۱۰ میلیونی به هفت میلیارد تومان رسیده است؟ و باید پاسخگو باشید که این کارها بر اساس چه روابط و ضوابطی شکل گرفته اند؟

وی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران و کارکنان بعضی از جاها و بیان اینکه تا به امروز هشت مجموعه، حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده است، گفت: در جلسه پیشین نیز پیگیر حقوق عقب افتاده کارکنان و کارگران شدیم، اما به جای پرداخت حقوق آنان، حق الجسله اعضای شورا واریز شد و این در حالی است که حقوق کارگران در دو منطقه اقساطی پرداخت شده است و جای سؤال است که چرا حقوق های ۱۲ میلیونی به موقع پرداخت می شود، اما حقوق و مزایای دو، سه میلیونی کارگران اقساطی پرداخت می شود؟

ضرورت برنامه ریزی دقیق برای تبریز۲۰۱۸

وی با انتقاد از کارهای انجام شده در خصوص تبریز ۲۰۱۸ و بیان اینکه آقای شهردار از ۲۰۱۸ سخن می گوید و امیدوارم با شرایط مهیا شده، گردشگران شیفته شوند و در قوجامان تبریز اقامت بگیرند!، ابراز داشت: جا دارد سؤال شود که شما واقعا توان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را دارید یا نه؟ و باید سؤال شود که موضوع بودجه چیست که به خاطرش سه، چهار ماه شورا تعطیل می شود؟

این عضو شورا با بیان اینکه شهرداری به من ایراد گرفته که چرا بنده به بعضی لایحه ها رأی نداده ام و در پاسخ به آن ها گفته ام که من به مواردی که اشرافیت کامل ندارم، رأی نمی دهم، تصریح کرد: از سربازان گمنام امام زمان انتظار داریم چند و چون ماجرا را جویا شوند و همانند مسایل امنیتی، در مباحث اقتصادی نیز ورود کنند و پیگیر شوند که شورا و شهرداری چه کرده اند و تا چه حد از چند و چون موارد مطلع بودند و حمایت از ضعیفان را چقدر وظیفه و سرلوحه خود قرار داده اند؟

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار