رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : 1063
  • چاپ خبر : اجرای پروژه سرمایه گذاری آیسان در تبریز از سر گرفته می شود
رئیس کمسیون عمران و توسعه شورای شهر تبریز:

اجرای پروژه سرمایه گذاری آیسان در تبریز از سر گرفته می شود

ایرج شهین باهر پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و جلسات شهردارتبریز با مسئولان بانک شهر برای تسریع آغاز مجدد عملیات احداث پروژه عظیم ساختمانی آیسان، شرکت شهرآتیه در تلاش است تا٢٠ روز آینده اقدام به تجهیز مجدد کارگاه کرده وعملیات احداث را شروع کند.

به گزارش شورانیوز ، ایرج شهین باهر پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و جلسات شهردارتبریز با مسئولان بانک شهر برای تسریع آغاز مجدد عملیات احداث پروژه عظیم ساختمانی آیسان، شرکت شهرآتیه در تلاش است تا٢٠ روز آینده اقدام به تجهیز مجدد کارگاه کرده وعملیات احداث را شروع کند.

وی این پروژه را یکی ازبزرگترین پروژه های ساختمانی و سرمایه گذاری در شهر تبریز عنوان و تصریح کرد: با وجود مکان یابی نامناسب و حجم عظیم تراکم تجاری در مرکز شهر، آغاز دوباره عملیات اجرایی این پروژه می تواند برای بیش از هزار نفر در صنعت ساختمان ایجاد شغل کرده واز طرفی ناهنجاری های بصری و مشکلات عبور و مرور و مزاحمت های بوجود آمده بدلیل تعطیلی این پروژه به شهروندان وعلی الخصوص همسایگان این ساختمان نیمه کاره را حل کند.

رئیس کمسیون عمران و توسعه شورای شهر تبریز اظهار داشت: متاسفانه در گذشته به دلیل عدم دقت در انتخاب سرمایه گذار و عدم توانایی آن در احداث چنین پروژه کلانی باعث تعطیلی احداث پروژه و بلاتکلیفی اصناف و کسبه و شهروندان ساکن در مجاورت این پروژه شده و سال هاست که مشکلات عدیده ایی برای عبور و مرورشهروندان ایجادکرده است.

شهین باهر تاکید کرد: پیگیری های مدیریت شهری برای حل این مشکل ضروری است زیرا احداث این پروژه ضمن ایجاد بستر کار با طراحی ونمای زیبا و منحصربفردی که دارد، می تواند به زیبایی های تبریز افزوده و ازطرفی سهم قابل توجهی در ایجاد ارزش افزوده واصلاح و نوسازی بافت  فرسوده و مرکزی این شهر داشته باشد.

گفتنی است پروژه آیسان که از چندین سال پیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با تبلیغات بسیار در مرکزی ترین نقطه تبریز آغاز شده، مدتی است به دلایلی نامعلوم متوقف شده و با وجود اینکه اخبار حاکی از تحویل این پروژه به بانک شهر است، مشکلات ترافیکی و ناهمگونی بصری جدی در یکی از نقاط پرتردد این شهر ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار