رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
  • کد خبر : 10593
  • چاپ خبر : لزوم  افزایش جلسات شورای عالی استان ها به ۳ روز در هفته

رئیس کمیسیون عمران شورای عالی استان ها با اشاره به کافی نبودن تعداد جلسات شورای عالی استان ها در ماه گفت: تعداد این جلسات باید به ۳ روز در هفته افزایش یابد.

به گزارش شورانیوز ، احمد روشنی،‌ نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها ضمن اشاره به آخرین پیگیری ها و مصوبات جلسات آخر این دوره از شورا با بیان اینکه اصلاح بررسی طرح اصلاح مواد ۷۳ و ۷۴ قانون تشکیلات شورای اسلامی کشوری و انتخابات شوراها از جمله دستورکارهای این دوره از جلسات بوده است، اظهارداشت: طرح های دیگری نیز از قبیل رسیدگی به ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بررسی طرح جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری جلسات آتی بررسی می‌شود.

روشنی تعداد اندک جلسات شورای عالی استان ها در طی یک ماه را از جمله عواملی دانست که سبب شده این شورا جایگاه واقعی خود را پیدا نکند و گفت: فعالیت ۳ روز در ماه برای شورای عالی استان ها کافی نیست و سبب می‌شود که نتوان به طور مناسب به مسائل مشرف شد.

وی افزود: امیدوارم در دوره بعدی متولیان امر فکری به حال این موضوع کنند و تعداد این جلسات را به حداقل ۳ روز در هفته افزایش دهند؛ در سطح مدیریت شهری مشکلات بسیاری وجود دارد و بسیاری از این مشکلات به دلیل عدم وجود شرایط اصلاح قانون است.

روشنی با اشاره به کمبود بودجه برای شورای عالی استان ها، تصریح کرد: ۱۱۴ هزار عضو شورا در کشور داریم و بودجه این افراد تنها ۲۰ میلیارد تومان است؛‌ اگر با این میزان بودجه در طی ۴ سال حتی ۱ طرح هم به سرانجام برسد، شاهکار است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار