رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
  • کد خبر : 10572
  • چاپ خبر : تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در پردیسان وظیفه مسکن و شهرسازی است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری پیگیر مشکلات کمی عرض معابر، مشکل آسفالت و زیرساخت پردیسان است ولی همه این موارد هزینه‌بردار است و امکان برطرف کردن آن مشکلات وجود ندارد زیرا شهرداری منطقه هشت درآمدش نسبت به هزینه محدود است.

به گزارش شورانیوز از قم ، ولی الله بیاتی ، با اشاره به مشکلات پردیسان اظهار کرد: طراحی و ساخت پردیسان از سوی مسکن و شهرسازی انجام شده و پس از ساخت به شهرداری تحویل داده شد و تعهداتی  مسکن و شهرسازی داده تا این بخش را شهرداری تحویل بگیرد ولی هنوز به تعهدات عمل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مسکن و شهرسازی باید در زمینه کمی عرض معابر، مشکل آسفالت و زیرساخت پاسخگو باشد. شهرداری در این زمینه‌ها دخالتی نداشته است البته شهرداری پیگیر است ولی همه این موارد هزینه‌بردار است و امکان برطرف شدن آن مشکلات وجود ندارد زیرا شهرداری منطقه هشت درآمدش نسبت به هزینه محدود است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه فاضلاب مشکل اصلی پردیسان است چرا که چاه‌های جذبی پاسخگوی نیازهای آن منطقه نیست گفت: مسکن و شهرسازی تعهد داشته که بحث تجاری‌های پردیسان را برای مباحث خدماتی به شهرداری واگذار کند ولی هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری برای اینکه مشکل مردم را حل کند مجوز ۵۰ متر تجاری را برای مجتمع‌های ساخته شده صادر کرد البته مدت این مجوز سه ساله است و مهلت اکثر آنها تمام شده است.

بیاتی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در پردیسان وظیفه مسکن و شهرسازی است که اکثر این پروژه ها تعاونی‌هایی هستند که رها شده و شهرداری نسبت به تعاونی‌ها مسؤولیت ندارد.

وی عنوان کرد: شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز، ایجاد پارک، گسترش و نگهداری فضای سبز هزینه کرده است اقدام خوب شهرداری خط B پروژه مترو بود که برای پردیسان تعیین شده و محور جمهوری تا پردیسان از دیگر اقدامات شهرداری محسوب می‌شود که طی سه تا چهار ماه آینده بازگشایی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار