رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر : 10496
  • چاپ خبر : آغاز به کارخط هوایی تبریز-هامبورگ/پنجره‌ای جدید در ارتباطات شمال‌غرب کشور

 شهردار تبریز در دیدار با سرکسنول جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ، با بیان این‌که پرواز «تبریز-هامبورگ» پنجره‌ای جدید در ارتباطات شمال‌غرب کشور خواهد گشود بر لزوم پشتیبانی این فرصت مهم از سوی سرکنسولگری کشورمان در هامبورگ تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، دکتر صادق نجفی در دیدار با سیدسعید سیدین، از حمایت‌های سرکنسولگری برای راه‌اندازی مسیر هوایی، تبریز به هامبورگ قدردانی کرد و افزود: این خط هوایی ، پس از ماه‌ها پیگیری دیپلماتیک و هماهنگی های اجرایی حاصل شده و باید سوی هر دو طرف قدر دانسته است.

شهردار تبریز با اشاره به حضور چشمگیر آذری‌زبان‌ها در شهر هامبورگ گفت: با آغاز خط هوایی تبریز به هامبورگ، قطعاً نقش تبریز در همکاری‌های بازرگانی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور، پررنگ‌تر خواهد شد.
دکتر نجفی تصریح کرد: از سرکنسول پرتلاش کشورمان و سایر بخش‌های دیپلماسی ایران و آلمان انتظار داریم، بخشی از حوزه‌های مشترک همکاری کشور را در مسیر مراودات تبریز و هامبورگ، هدایت کنند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در آستانه رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸، هامبورگ، به نقطه اتصال تبریز به سایر شهرهای اروپایی تبدیل خواهد شد.
سیدسعید سیدین نیز در این دیدار، با قدردانی از شهردار تبریز، گفت: تاسیس خط پروازی بین دو کشور، از اتفاقات ارزشمند در توسعه روابط ایران و آلمان در سال‌های اخیر است.
سیدین، تبریز ۲۰۱۸ را فرصت کم‌نظیر برای ارتقای موقعیت بین‌المللی تبریز خواند و تاکید کرد: این رویداد مهم بین‌المللی، با پشتیبانی‌های دیپلماسی کشور به نتیجه رسیده و کنسولگری ایران در آلمان نیز از تمام مزیت‌های موجود، برای حمایت از آن استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار