رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر : 10484
  • چاپ خبر : مرکز همایش های بین المللی ابرپروژه ماندگار اصفهان

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مرکز همایش های بین المللی اصفهان به عنوان ابرپروژه برای اصفهان ماندگار خواهد بود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، سید کریم داوودی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر از ابرپروژه مرکز همایش های بین المللی، این ابر پروژه از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار بود و این مرکز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: مرکز همایش های بین المللی اصفهان به عنوان ابرپروژه و یک اثر ماندگار با معماری و تکنولوژی خاص و منحصر به فرد برای اصفهان خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از مدیران شهرداری تصریح کرد: نگاه ما به این پروژه مقطعی نبود و در درازمدت به عنوان یک اثر ماندگار برای کشور ایران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه به یاد دارم زمان طراحی مشاور خارجی اعلام کرد که این پروژه پیچیده را شما در ایران نمی توانید اجرا کنید و از مجریان ترک و مالزی استفاده کنید، ادامه داد: اما تمام قسمت های توسط مهندسین اصفهانی اجرا شد.

داوودی تاکید کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر دوره پنجم و مدیریت برنامه ریزی بهره برداری برای این پروژه تشکیل و براساس مهندسی خواسته بهره برداری نسبت به فاز تکمیلی اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت عملیاتی کردن پارکینگ زیر میدان امام علی (ع) کنار زیرگذر براساس طرح مشاور افزود: از شهردار درخواست می کنم که مساعدت در راه اندازی بفرمایند، چرا که میدان امام علی (ع) بدون راه اندازی پارکینگ موفق نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار