رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر : 10483
  • چاپ خبر : روابط بین کارگران وکارفرماها شفاف سازی شود

عضو شورای شهر پنجم مشهد می‌گوید: شورای پنجم مشهد قصد دارد جهت سیاست‌گذاری مدون و عدالت محور برای کارگران قراردادی، پیمانی و … برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهد تا ابهاماتی که در خصوص روابط بین کارگران و کارفرماها وجود دارد به سمت شفافیت حرکت کند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، رمضانعلی فیضی، عضو شورای شهر پنجم مشهد  گفت: اعضای شورای پنجم شهر مشهد در ابتدای کار خود خواستار شفافیت در خصوص قراردادهای کارگران سازمان شهرداری‌های هستند.

او ادامه داد: کارگرانی که با حداقل دستمزد، زیر خط فقر زندگی می‌کنند نباید بابت وضعیت قراردادی و مطالبه حقوق صنفی خود نگران باشند. لازم به ذکر است که نباید اجازه داد که در حق هیچ کارگری ظلمی صورت بگیرد.منتخب مردم مشهد افزود: در آینده نه چندان دور زیرساخت‌هایی را برای ارتقاء وضعیت معیشتی و شغلی کارگران شهرداری مشهد اعمال خواهیم کرد.

فیضی با اشاره به سیاست‌هایی که باید در قبال کارگران شهرداری انجام شود خاطرنشان کرد: شورای پنجم مشهد قصد دارد جهت سیاست‌گذاری مدون و عدالت محور برای کارگران قراردادی، پیمانی و … برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهد تا ابهاماتی که در خصوص روابط بین کارگران و کارفرماها وجود دارد به سمت شفافیت حرکت کند.

عضو شورای شهر مشهد در مورد دریافت کاغذ سفید امضایی که پیمانکاران شهرداری مشهد از کارگران دریافت می‌کنند، گفت: همه تلاش اعضای جدید شورای شهر مشهد این است تا همه جوانب عدالت در حقوق کاری را در برخورد با کارگران اعمال و به تومار و مطالبات کارگران همه اصناف رسیدگی کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار