رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : 1043
  • چاپ خبر : نیازهای زائران مورد توجه مسئولان شهر مشهد باشد

 محمد کمال سرویها اظهار کرد: در شهر مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، باید باتوجه به تمام نیازهای زائر برنامه‌ریزی صورت گیرد زیرا اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیاز زائر تشرف راحت به حرم مطهر است.

به گزارش شورانیوزبه نقل ازمهر: محمدکمال سرویها با اشاره به افزایش روز افزون حجم زائران در مشهد افزود: در همین راستا باید وسایل حمل و نقل درون شهری و به دنبال آن نیازهای خدماتی رسانی زائران هم افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مسئله درمان در این شهر عنوان کرد: یک مسئله مهم در شهر مشهد درمان است که در این خصوص باید برای درمان زائر و مجاوران برنامه‌ریزی‌های جدی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر توانمندی‌های مشهد در حوزه درمان اضافه کرد: تاکنون با آستان قدس و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص  بحث درمان زائر و  همچنین موضوع گردشگری سلامت مذاکراتی صورت گرفته است.

سرویها با اشاره به لزوم توسعه فضاهای آموزشی در شهر مشهد گفت: یکی دیگر از مسائل و برنامه های پیش رو ضرورت وجود فضاهای آموزشی در اطراف حرم مطهر است که در این خصوص باید برنامه‌هایی ترتیب داده شده و مخاطبان حضوری و غیر حضوری نیز شناسایی شود.

وی در خصوص نقش شهرداری در ایجاد فضاهای شهری یادآور شد:  مدیریت شهری باید سعی کند با افزایش فضاهای مفرح و سالم در پارک‌ها و نقاط مختلف شهر در راستای فرهنگ اسلامی و ایرانی زمینه سپری کردن اوقات فراغت زائران را فراهم آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید  بر اینکه اوقات فراغت زائران باید با توجه به مولفه‌های فرهنگ اسلامی باشد، افزود: فضاسازی‌ها در شهر مشهد باید دارای هویت باشد و نباید همانند بعضی کشورهای دیگر فرهنگ بی بندوباری را دنبال کرده و برآشفتگی و بر هم گسیختگی اجتماعی و فرهنگی را به همراه داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار