رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر : 10349
  • چاپ خبر : جلسات شورای عالی استانها تا ۱۲ شهریور ماه سال جاری طبق روال عادی برگزار می‌شود

نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها با اشاره به بررسی قانون نظارت بر انتخابات در شورای شهر ها گفت: جلسات شورای عالی استانها بر اساس قانون مصوب تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال جاری طبق روال عادی برگزار می‌شود.

به گزارش شورانیوز ، بهنام مفضفی، نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها درباره جلسه امروز کمیسیون بودجه شورای عالی استان ها اظهار کرد:  اولین طرح کمیسیون بودجه،  بررسی اصلاح مواد ۷۳ و ۷۴ قانون  تشکیلات نظارت بر انتخابات بود.

وی ادامه داد: وضعیت موجود نظارت بر انتخابات مطلوب نیست با توجه به این  مسئله همکاران در کمیسیون موارد اصلاحاتی را ارائه کردند.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها  گفت : در اصلاحیه این قانون آورده شده است که با ورود دادگستری و یا نماینده  از دادستان کل کشور نظارت ها صورت بگیرد اما با توجه به اینکه با ورود عوامل مذکور  بر روند برگزاری  انتخابات و بحث نظارتی آن حواشی زیادی به دنبال خواهد داشت و در خور شان انتخابات ما نخواهد بود ، نمایندگان با طرح فوق مخالفت کردند.

مفضفی گفت: طرح دوم، بررسی  قانون توزیع عادلانه آب بود  که با توجه به بحث های مطرح شده فعالیت های وزارت نیرو پارادوکسی مابین شهرداران ایجاد می‌کرد. با توجه به در نظر گرفتن اهداف وزارت نیرو و شهرداری‌ها در مراکز شهرها این طرح  جهت بررسی مجدد به هیئت رئیسه بازمی گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان ها گفت : جلسات شورای عالی استانها بر اساس قانون مصوب تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال جاری طبق روال عادی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار