رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر : 10326
  • چاپ خبر : عده‌ای به دنبال تضعیف روحیه شهرداری مشهد هستند

عضو شورای شهر مشهد مقدس با انتقاد از نحوه انعکاس بهره برداری از دوربرگردان های بزرگراه شاهد گفت: عده‌ای به دنبال تضعیف روحیه شهرداری مشهد هستند که نشات گرفته از زاویه آنها با شهرداری است.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، محمود هراتی ضمن انتقاد از بازخورد و بازتاب احداث و بهره برداری از دوبرگردان بزرگراه های شاهد و خاتم، اظهارداشت: بنده انتظار نداشتم که رسانه ها از این اقدام شهرداری برداشت منفی نمایند و پروژه که عملیات اجرایی آن ۶ الی ۷ ماه به طول انجامیده میگویند ۲ سال زمان برده است.

 

هراتی با بیان اینکه این دوربرگردان ها با بهترین کیفیت و در شرایط مکانی دشواری ساخته و احداث شده اند، گفت:عملیات اجرایی این پروژه در روزهای سرد زمستان و حتی ایام تعطیلات نوروزی که پرترافیک ترین محور های مواصلاتی، محورهای منتهی به مشهد مقدس هستند، متوقف نشد و عملیات عمرانی صورت می گرفت.

 

وی با اشاره به انتقاد از جلوه بصری این دوربرگردان ها، تصریح کرد: برای این پروژه قوی ترین معماران شهر و کشور نظر داده اند؛ مشاور این طرح، جزء خوشنام ترین مشاوران در بحث ابنیه و راه بوده و از کارشناسان ماهر و حرفه ای بهره می برد.

 

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: این پروژه نمره ۱۶ یا ۱۷ را کسب خواهد کرد؛ عده ای درعوض گفتن خداقوت و تشکر بخاطر بهره برداری از این دوربرگردان ها، تضعیف روحیه می کنند.

 

هراتی خاطرنشان کرد: اگر برخی افراد و رسانه ها با شورای شهر و شهرداری زاویه دارند، چرا سازمان عمران و پرسنل شهرداری را تضعیف می کنند؟ این پروژه حتی تلفات

جانی هم داشته و این اقدامات برخی رسانه ها منصفانه نیست.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار