رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر : 10251
  • چاپ خبر : تصویب طرح کنترل و نظارت بر خرید کالاهای خارجی شهرداری تهران

با تصویب طرح کنترل و نظارت بر خرید کالاهای خارجی شهرداری تهران در شورای شهر، خریدهای خارجی این نهاد کنترل و نظارت می شود.

به گزارش شورانیوز ، محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد طرح کنترل و نظارت بر خرید کالاهای خارجی در شهرداری تهران را مطرح و عنوان کرد: با تصویب این طرح کمیسیونی در شهرداری تهران به منظور کنترل خریدهای خارجی تشکیل می شود که یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز در آن عضویت خواهد داشت.

وی گفت: ذی حسابان در شهرداری تهران مکلفند اجازه امضای اسناد خریدهای خارجی را تا زمانی که به تصویب کمیسیون یاد شده نرسیده صادر نکنند.
سرخو تاکید کرد: انتقال تکنولوژی در تمامی خریدهای خارجی بزرگی که شهرداری تهران انجام می دهد ، باید در قراردادهایی که منعقد می شود مدنظر قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: یک فوریت این طرح پیش از این در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ به تصویب شورای شهر تهران رسیده بود.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه طرح یاد شده را تصویب کردند.

*میدان امام خمینی(ره) به سرنوشت میدان امام حسین(ع) دچار نشود
محسن سرخو در ادامه این جلسه در واکنش به ارائه لایحه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) در شورای شهر تهران نیز گفت: لایحه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) باید در تمام کمیسیون های شورای شهر بررسی شود تا دوباره فاجعه ای مانند میدان امام حسین(ع) رخ ندهد.
وی گفت: در گذشته تصمیماتی گرفته و اقداماتی انجام شد، که مشکلاتی را در شهر تهران ایجاد کرده و متاسفانه ساماندهی میدان امام حسین(ع) یکی از آن ها است.
سرخو افزود: ستونی در میدان امام حسین(ع) ساخته شده که هیچ چیزی روی آن نصب نشده و سوالی وجود دارد که چه ارتباطی میان آن ها و نام میدان امام حسین(ع) وجود دارد.
وی تاکید کرد: میدان امام خمینی (ره) یکی از میادین مهم ترافیکی شهر تهران است و پیاده راه شدن آنجا به هیچ وجه مصلحت نیست، هر تصمیمی که می خواهد درباره این میدان گرفته شود باید پیوست ترافیکی آن نیز مورد مطالعه دقیق قرار گیر

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار