رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر : 10224
  • چاپ خبر : تحقق کامل شهرسازی الکترونیک ، از این شاخصه های کیفیت زندگی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می‌رود روح بخشی به فعالیت های عمرانی شهر با شناسایی و تحقق درآمد های پایدار و پرورش نیروهای متعهد و کارآمد صورت گیرد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی،  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم همه اعضای شورا در برنامه ای که به همین منظور در هئیت های مذهبی شهر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی ادامه داد: آزادسازی موصل عراق را پس از ۳ سال غصب و جنایت داعش توسط نیروهای مردمی عراق و حمایت سپاه قدس ایران تبریک می گوییم.

وی ضمن عرض تسلیت به خاطر وقایع ۷ و ۱۲ تیرماه ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی ایران شاهد جنایت های بسیاری از سوی دشمنان بودیم از جمله واقعه۷تیر ماه که منجر به شهادت معمار قوه قضاییه آیت الله بهشتی شد و ۱۲ تیرماه نیز سالگرد اصابت گلوله ناو ویلسنس و کشته شدن  ۲۹۰ نفر از جمله ۶۶ کودک است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: ۱۴تیرماه نیز روز قلم از سوی شورای فرهنگ عمومی در حمایت از فعالان این عرصه نامگذاری شده تا با نامگذاری یک روز به نام قلم شاهد پیشرفت و رشد فرهنگی کشور باشیم.

امینی اضافه کرد: ۱۴تیرماه روز دهیاری ها و شهرداری ها نیز نامگذاری شده که آرزوی توفیق برای کارکنان این نهاد را داریم و انتظار می‌رود روح بخشی به فعالیت های عمرانی شهر و شناسایی و تحقق درآمد های پایدار با پرورش نیروهای متعهد و کارآمد روز به روز افزایش یابد.

وی در ادامه گفت : یکی از این شاخصه های کیفیت زندگی تحقق کامل شهرسازی الکترونیک است که برخلاف آمارها آن طور که باید محقق نشده است و امیدواریم این ضرورت بیش از پیش در شهرداری ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بودجه ریزی عملکردی نیز راهکاری درست است که به شهرداری ابلاغ شده و امیدواریم در این نهاد اجرایی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: باتوجه به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به اصفهان بازگشته است تلاش کنیم تا هم از لحاظ گردشگری هم از لحاظ رونق هنر هفتم به پیشرفت این دو موضوع کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار