رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر : 10198
  • چاپ خبر : اقتدار و توان دفاعی ایران اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: موشک‌باران مرکز توطئه عناصر داعش ضمن این که نشان داد اهداف فراتر از منطقه برای ایران میسر است، اقتدار و توان دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهان کشید.

به گزارش شورانیوز از شیراز، غلام مهدی حقدل عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد اقدامات ددمنشانه‌ای از جانب دشمنان اسلام بودیم چنانکه مسئولین دولت آمریکا می‌گفتند «ما اقدامات تند و خشنی نسبت به ایران داریم اما صبر می‌کنیم تا بعد از انتخابات آن را اجرایی سازیم» و در همین اثنا مسئولین عربستانی از کشاندن جنگ به داخل ایران سخن راندند و متعاقب آن اقداماتی کور، محدود و خباثت آلود از سوی گروه تروریستی داعش انجام شد.

وی افزود: برخلاف تصور دشمن ملت ایران که امثال این اقدامات را تجربه کرده منسجم‌تر شد و حال به نظر می‌رسد با شرایط موجود باید مسئولان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و خیال‌های خام آن‌ها هشیارتر شده‌اند.

حقدل ادامه داد: معدود عناصر ترسو و خود‌فروخته که به گمان خود در حال تضعیف روحیه مردم هستند بدانند با ایجاد رعب و وحشت در مقابل عظمت انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش نمی‌برند و مردم قهرمان با هدایت رهبری هوشیار، همیشه درصحنه حاضر بوده و طومار آن‌ها را در هم خواهند پیچید.

وی تصریح کرد: ناراحتی غرب، اسرائیل و آل سعود چیز دیگری است چراکه آن‌ها قصد جدا کردن بخش‌هایی از سوریه و عراق را داشتند که به برکت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای وفادار و اقدامات مستشاری سپاه توطئه‌های آن‌ها خنثی‌شده است و این رشادت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: چند سال است که حدود ۴۰ کشور وارد عرصه نبرد شدند تا بتوانند سوریه را اشغال کنند اما نتوانستند به توفیقی در این راستا دست یابند و به حول و قوه الهی و تلاش نیروهای جان‌برکف مدافع حرم، آخرین بقایای داعش از سوریه و عراق در حال جمع شدن است و انشا الله شر این گروهک و دیگر گروه‌های تروریستی گریبان حامیان آن‌ها را می‌گیرد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان این‌که تروریست‌ها در کشور صاحب‌الزمان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، تصریح کرد: شب گذشته نیز دلاور مردان جمهوری اسلامی در اقدامی شایسته درس بزرگی به دشمنان اسلام و ایادی آن‌ها دادند و با موشک‌باران مرکز توطئه عناصر داعش در سوریه اثبات کردند دسترسی به اهداف نظامی فراتر از سوریه نیز متصور است و این اوج اقتدار نظامی جمهوری اسلامی است.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با رفع معارض زمین ۱۵ هکتاری بیمارستان ۱۳۰۰ تخت‌خوابی شماره ۲ نمازی شیراز موافقت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار