رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 10157
  • چاپ خبر : از انصاف خارج شدند/یک اتهام را  آنقدرتکرار می کنند تا در جامعه جا بیفتد

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: زمانی که بنای یک گروهی از انصاف خارج شود هر کاری انجام می دهند که این اتفاقات برای مردم خوب دیده نشود و آنقدر یک اتهامی را تکرار می کنند تا در جامعه جا بیفتد.

به گزارش شورانیوز، محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در خصوص دستاوردهای شهرداری تهران و همچنین ویرانه خواندن تهران از سوی برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر گفت:آن چیزی که درباره شهر تهران وجود دارد این است که از نظر زیر ساخت ها توسعه خوبی داشته و سرانه خدماتی و اجتماعی بیش از دو برابر افزایش داشته است.
پیرهادی اضافه کرد:در حوزه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حمل و نقل عمومی وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است به عنوان مثال تا سال ۸۴ تنها ۷۰ کیلومتر مترو ساخته شده بود که این آمار بعد از آن سال حدود ۲۵۰کیلومتر رسیده است در بخش در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی ۵میلیون متر مربع زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی ساخته شده است.
عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد:مردم این خدمات را می بینند و کسانی که قصد دارند با تکرار یک مطلب دستاوردهای شهرداری را زیر سوال می برند و امیدوارند این موضوع در بین مردم جا بیفتد و زمانی که در تخریب موفق نشوند سعی می کنند اشکالاتی را بگیرندو آن کار را در بین مردم بد جلوه می دهند.
وی اظهار کرد: زمانی که بنای یک گروهی از انصاف خارج شود هر کاری انجام می دهند که این اتفاقات برای مردم خوب دیده نشود و آنقدر یک اتهامی را تکرار می کنند تا در جامعه جا بیفتد.
پیرهادی عنوان کرد: باید شورای پنج مطالبات مردم را در اولیت خود قرار دهند و شورای چهارم کارهای خود را تا روز آخر با جدیت پیگیر می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار