رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر : 10055
  • چاپ خبر : لزوم ساماندهی خیابان لاله زار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات موجود لاله زار،گفت : در جریان بازدید شخصی که امسال از خیابان لاله زار نو داشتم متوجه مشکلاتی در این خیابان شدم و شخصا نامه ای به شهردار برای رسیدگی به وضعیت نا بسامان این خیابان نوشتم.

 به گزارش شورانیوز از تهران ، مهدی چمران ، رئیس شورای شهر تهران ، درباره وضعیت خیابان لاله زار نو و مسائل و مشکلات آن اظهار کرد : یکی از علل بی نظمی و کریهه شدن چهره این منطقه ، تجمع  موتور سیکلت های فرسوده  و اتومبیل ها به خاطر نبودن پارکینگ های مناسب در کنار خیابان است.

وی افزود : متاسفانه در این خیابان بسیاری از پارکینگ ها به انبار تبدیل شده است .زمین های وسیعی در محدوده خیابان لاله زار نو وجود دارد که کسبه هر بهره برداری از آن انجام می دهند و نمیشود دیگر آن را پارکینگ بنامیم .

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم ساماندهی خیابان لاله زار گفت  :  رفع مشکلات این منطقه به همکاری و کوشش کسبه و ساکنین بستگی دارد .

مهدی چمران اظهار داشت :  با تغییرات فعلی خیابان لاله زار دیگر  یک مکان تفریحی نیست  که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد بلکه این خیابان به مکانی مملو از مغازه ها و کارگاه ها تبدیل شده است که می توان آن را یک مرکز تجاری زنده نامید اما نبودن نظم و ساماندهی مناسب مشکلاتی را به وجود آورده است که انشالله با یک برنامه ریزی دقیق و جدی می توانیم در بهبود کیفیت فعالیت کسبه تغییرات چشمگیری ایجاد کنیم .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار