رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر : 10039
  • چاپ خبر : معماری و شهرسازی باید نمادی از هویت اسلامی و تاریخی کشورمان باشد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات اجتماعی و شهری منطقه ۱۲ گفت: معماری و شهرسازی باید نمادی از هویت اسلامی و تاریخی کشورمان باشد

به گزارش شورانیوز از تهران ، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر که با حضور شهردار و دبیر شورایاری منطقه ۱۲ برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات زیادی در منطقه ۱۲ وجود دارد.

وی پس از ارایه مشکلات و دغدغه های منطقه ۱۲ از زبان شهردار و دبیر شورایاری منطقه ۱۲ مطرح شد، گفت: متاسفانه سه راه امین حضور در منطقه ۱۲ قرار دارد به انبار تجاری تبدیل شده است و مالکان این اماکن درآمد زیادی از این طریق دریافت می کنند.

چمران با بیان اینکه بازار تهران به محل کارگاه های خطرناک تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۲ یکی از مناطقی است که می تواند به نقطه قوت شهر تبدیل شود یا اینکه به عنوان معضل بزرگ پایتخت مطرح شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد شهردار تهران با معماران و اساتید حوزه شهری گفت: شهرداری تهران در آینده ای نزدیک گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در منطقه ۱۲ در صحن علنی شورا ارایه خواهد کرد.

چمران با اشاره به آسیب ها و مسایل اجتماعی منطقه ۱۲ افزود: متاسفانه مسایل و آسیب هایی در حوزه اعتیاد و مسایل اخلاقی در این منطقه مشاهده می کنیم به طوری که منطقه ۱۲ به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام گفت: بیانات مقام معظم رهبری راهگشا و ارزشمند بود.

چمران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان به موضوع هویت اسلامی تاکید زیادی داشتند، افزود: کمیسیون معماری و شهرسازی در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تشکیل شد که به موضوع هویت اسلامی در شهر پرداخته است.

چمران با بیان اینکه هویت ما اسلام و مکتب مان اسلامی است، تصریح کرد: ایران دارای تمدن چند هزار ساله است و انقلابی بودن ملت ایران نیز این هویت را شکل می دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار