آذربایجان شرقی » اجتماعی ، ورزشی » اخبار برگزیده » استان ها
کد خبر : 8213
سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
میرمعصوم سهرابی

انتقاد سازنده و غیرمغرضانه را با آغوش باز می پذیرم

به گزارش شورانیوز از تبریز، روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی با بیان اینکه انتقاد حاصل دید و نگاه از زاویه دیگری است، در عین حال گفت: اگر انتقاد تخریبی و مغرضانه و به خصوص رنگ و بوی انتخاباتی در برهه انتخابات داشته باشد، بی توجه به محتوای آن به مقابله با آن می پردازم.
وی با تاکید بر اینکه منتقدان حق اظهارنظر بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی را ندارند، گفت: با این حال تابع دستور شهردار محترم هستم و بدون وابستگی به سازمان ورزش، در هر پست و سمتی به خدمتگزاری ادامه خواهم داد ولی آیا نفرات منتقد مجددا خواهند توانست تایید مقام های مسئول و مقبولیت مردمی در انتخابات را بدست آورده و خدمتگزار بمانند؟!
سهرای با بیان اینکه متاسفانه با سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک شرمنده هواداران و ورزش دوستان شدیم، گفت: با آنالیز و بررسی تمام امور و عوامل دخیل در این شکست، در حال تدوین اهداف و سیاست گذاری بهتر و موثر برای بازگشت مقتدرانه به لیگ برتر هستیم.
وی افزود: برد و باخت طبیعت ورزش به خصوص فوتبال است و روزی با پیروزی و صعود ماشین سازی به سطح اول فوتبال کشور پس از ۲۰ سال، موفقیت و روزی با شکست و سقوط این تیم به یک دسته پایین تر، ناکامی رقم می خورد.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در مورد عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر و میزان تقصیر مدیریت در سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک، اظهارکرد: دنبال مقصر گشتن به جای تحلیل و آسیب شناسی و همچنین نگاه به پشت سر به جای نگاه به پیش رو، نه تنها باعث پس رفت می شود بلکه مانع پیشرفت نیز می شود.
وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، همانطور که در صعود و پیروزی این تیم نقش داشتم، در سقوط و شکست ماشین سازی هم مقصر هستم ولی به لطف حمایت و پرداخت مالی، تامین نیاز و پشتیبانی و همچنین همراهی و همدلی یکی از بهترین باشگاه های کشور هستیم و اظهارات هواداران، مربیان و بازیکنان در این خصوص می تواند گواه و مصداق این امر باشد.
وی با اشاره به اینکه سر الکس فرگوسن جمله معروف و فوق العاده ای دارد که می گوید: «کسانی که در شکست کنار ما نبودند، حق ندارند در پیروزی کنار ما باشند»؛ گفت: متاسفانه فردی که انتقاد می کند نه تنها در شکست و پیروزی در کنار ما نبود، بلکه کلا نبود! و در نتیجه حق اظهار نظر و انتقاد بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی را ندارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در شورای اسلامی شهر تبریز از متخصصان ورزشی بزرگی همچون دکتر دبیری و حاج جواد ششگلانی و سایر کارشناسان حضور دارند و جای سوال دارد که چرا این عزیزان محق، انتقادی نمی کنند و نفرات دیگر جولان می دهند؟!
وی گفت: نفرات منتقد نمی توانند مخاطب بنده باشند ولی توصیه می کنم از طریق شوی تبلیغاتی، به شعور مردم توهین نکنند و مطمئن باشند مردم خوب و بد را از هم تشخیص می دهند.
سهرابی با اشاره به عملکرد و شیطنت برخی از رسانه های سراسری و استانی گفت: متاسفانه نفرات و رسانه هایی که در سال های گذشته ذینفع باشگاه ماشین سازی بودند و بنا به تخلفاتی که فعلا لزوم بر شفاف سازی آنها نیست، از سازمان و باشگاه کنار گذاشته شده اند هم ابزار دست شده اند و نقش آتش بیار معرکه را ایفا می کنند که رو به این نفرات اعلام می کنم نه تنها کوچکترین توجهی به مطالب اینان نمی کنیم و اقدام قضایی لازم را انجام می دهیم، بلکه توصیه می کنیم فضای پاک و مقدس رسانه را آلوده و ناپاک نکنند.
بر اساس این گزارش، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در نشست روز گذشته این شورا از سقوط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز انتقاد کرده بود.