رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر : 8176
  • چاپ خبر : دستیابی به  موفقیت های چشمگیر باراه اندازی پروژه های مختلف عمرانی در زمینه امور اقتصادی و اجتماعی

قائم مقام شهردار کرج گفت: احداث طرح های عمرانی متعدد در سطح شهر از جمله اهداف توسعه ای مدیریت شهری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی شهر این کلانشهر بوده است و توانسته ایم با راه اندازی پروژه های مختلف عمرانی در زمینه امور اقتصادی و اجتماعی نیز به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم.

به گزارششورانیوز از کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را عنوان کرد و گفت: این دستگاه طی چهار سال گذشته با تعاملات سازنده اعضاء شورای اسلامی شهر، مشارکت های مردم  و همچنین مسئولان استان البرز به موفقیت های چشمگیری در راستای تحقق برنامه های عمرانی و توسعه دست پیدا کرده است و مصمم هستیم این رویکرد را نیز درسال جدید با جدیت و همت بیشتری دنبال نماییم .
قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: در مدت زمان مذکور به رغم مشکلات اقتصادی و محدودیت های مالی با همت مجموعه مدیریت شهری کرج و با همکاری بانک شهر دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرج اجرایی گردید و ۹۰ درصد از طرح های نا تمام شهری نیز تکمیل شد.
رضا حسینی ادامه داد: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر این کلانشهر در سال ۹۶ قرار گرفته است و این مجموعه به دنبال تحقق این مهم می باشد تا با اهتمام مسئولان در بهره برداری از طرحهای در دست اجراء و اتمام به موقع پروژه ها، بهره مندی مردم را از مزایای پروژه ها محقق سازد.
این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: کاهش درآمد و هزینه های جاری بالای این دستگاه از مشکلات جدی به شمار می آید که باید با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای تعریف پروژه های مشارکتی و افزایش مشارکت های مردمی در پروژه های عمرانی و اقتصادی این مشکل را تا حد زیادی مرتفع ساخت و به سمتی پیش رفت که به درآمدهای پایدار دست پیدا کرد.
وی گفت: ایجاد منابع درآمدی پایدار و ساماندهی نیروهای انسانی از دیگر اولویت های مدیریت شهری کرج می باشد و با اتخاذ تمهیدات ویژه در پی آن هستیم تا به سمت چابک سازی و افزایش توان اجرایی این مجموعه حرکت نماییم تا با انجام پروژه های مختلف توسعه پایدار را برای شهر رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار