رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر : 8062
  • چاپ خبر : آینده خوبی را برای اصفهان در پیش داریم

شهردار اصفهان از آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص عمرانی و زمان بهره‌برداری از این پروژه‌های شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از مرکز جدید داده شهرداری اصفهان، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی شهری، راه‌اندازی ایستگاه‌های دائم GPS و رونمایی تعدادی از نرم‌افزارها و سامانه‌های کسب و کار شهری اظهار کرد: مدیریت شهری مانند دوی امدادی است که باید با همه توان در ایفای وظایف محوله تلاش کرد.
*آینده خوبی را برای اصفهان در پیش داریم
وی با بیان اینکه شهر اصفهان در حوزه مدیریت شهری بسیار موفق بوده است، افزود: با توجه به ۵۲ مراسم هر هفته چند افتتاح تحرک‌هایی برای مجموعه شهرداری به وجود آمد که بسیار جالب و لذت‌بخش بود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری در دو قالب محله محور و پروژه‌های کلیدی شهر در اصفهان دنبال شد که شهرداران مناطق اقداماتی را در سطح مناطق شهری اصفهان آغاز کرده و آن‌ها را به نحو احسن به سرانجام رساندند.
وی با اشاره به پروژه قطار شهری اصفهان تأکید کرد: همکاران مجموعه شهرداری بسیار تلاش می‌کنند تا مراحل عملیاتی قطار شهری اصفهان با سرعت پیش رود و از این سرعت عمل پیداست که آینده بسیار خوبی را برای اصفهان در ذهن داریم.
*عدم وجود مشکلات خط اول قطار شهری اصفهان در خط دوم این قطار
جمالی‌نژاد با بیان اینکه خط دوم قطار شهری اصفهان را وزیر امور خارجه کلنگ‌زنی کرده، گفت: خط دوم متروی اصفهان از ابتدای کلنگ زنی تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته که دلیل پیشرفت آن روبه‌رو نشدن با مشکلات عملیاتی خط اول قطار شهری اصفهان است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان برای راه‌اندازی و حمایت از ایجاد خط سوم قطار شهری اصفهان با بنیاد مستضعفان گفت‌وگوهایی را انجام داده است، گفت: خط سوم قطار شهری اصفهان از میدان آزادی به سمت بلوار شفق است.
شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان خط چهارم قطار شهری را برای خود تعریف کرده و قرار این است این خط مترو از ایستگاه قدس تا تقاطع غیرهم‌سطح استقلال با سرعت پیش می‌رود.
*ابر پروژه تقاطع غیرهمسطح استقلال در روز عید فطر به بهره‌برداری می‌رسد
وی با بیان اینکه آزادسازی‌های مناطق شهرداری در مناطق ۱۵، ۱۴ و ۱۲ بسیار با قدرت پیش می‌رود، گفت: تملک پیچ پینارت در منطقه مشتاق سوم شهر اصفهان انرژی خوبی را به مردم و همکاران شهرداری در آن منطقه داد.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه پروژه عظیم میدان استقلال شهر اصفهان در مرحله ساخت پل هفتم قرار دارد، اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح استقلال تقریباً تمام است و در مرحله ساخت پل هفتم قرار داریم که شهرداری اصفهان با قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در حال انجام پروژه هستند.
وی تأکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح استقلال ظرف یک ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود اما به لحاظ انجام زیباسازی‌های شهرداری این تقاطع در روز عید سعید فطر افتتاح خواهد شد.
*زیباسازی شهر اصفهان سخت‌ترین اقدام برای شهرداری اصفهان
شهردار اصفهان اظهار کرد: سخت‌ترین کار برای شهرداری اصفهان، زیباسازی است چرا که هنرمندان بسیار زیادی در اصفهان هستند و طرح‌های بسیار زیادی از سوی آن‌ها برای زیباسازی شهر به سازمان زیباسازی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به درایگاه‌های شهر اصفهان بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت اولین درایگاه شهر اصفهان از سوی شهرداری اصفهان آغاز شده که این درایگاه مقابل درب جدید دانشگاه صنعتی اصفهان از سمت میدان استقلال است که به دلیل وجود شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه صنعتی این درایگاه به نام علم و فناوری نام‌گذاری شده است.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه درایگاه بعدی که از طرف شهرداری برای ورودی‌های شهر اصفهان ساخته خواهد شد، ورودی اصفهان از سمت فرودگاه است، اظهار کرد: منطقه فرودگاه به سمت اصفهان مکان‌های نامناسبی هستند که در شان اصفهان نیست، به همین دلیل درایگاه بعدی شهر اصفهان در این مکان ساخته خواهد شد تا توریست‌ها به هنگام ورود به شهر اصفهان با صحنه‌های زیباتری روبه‌رو شوند.
*افتتاح پروژه محل دائمی پروژه نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تا ۵ ماه آینده
وی افزود: پروژه ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را وزیر امور خارجه کلنگ‌زنی کرد که این پروژه تا به حال پیشرفت بسیار خوبی داشته و ظرف ۴ الی ۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار اصفهان با بیان اینکه هم‌چنین تقاطع شهید والایی تا دو یا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: پردیس هنر در شهر اصفهان برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود که این محل گذری فرهنگی، بازارچه صنایع‌دستی و غیره را در خود خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سازمان میادین و مشاغل شهری اصفهان در حوزه اشتغال خدمات خوبی را به شهروندان اصفهانی ارائه کرده است، اظهار کرد: معاونت ترافیک شهرداری اصفهان در BRT فعالیت‌های شایسته‌ای را داشته است که اخیراً ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای خطوط اتوبوس درون شهری اصفهان به این شهر وارد شد.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه بوستان بزرگ ولایت در منطقه جنوب و بوستان بزرگ شهدای مدافع حرم در غرب اصفهان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهند شد، گفت: قرار همکاران شهرداری اصفهان در این مجموعه بر این بوده که به دور از هرگونه حاشیه و سیاسی‌کاری به اقدام در حوزه شهری بپردازیم چرا که شهرداری باید از مسائل حاشیه‌ای دور باشد و به کارهای اجرایی خود رسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار