رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر : 7949
  • چاپ خبر : ۴۰ پروژه مساله‌دار از لحاظ مالی در منطقه ثامن/۶۰۰ میلیارد تومان پروژه به گل نشسته

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۴۰ پروژه مساله‌دار از لحاظ مالی در منطقه ثامن وجود دارد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، حسن قدیری طرقی امروز ۲۰ فروردین ماه در صد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در منطقه ثامن پروژه به گل نشسته وجود دارد و بخش زیادی از این مبلغ در حلقوم برخی افراد طعم شیرینی داشته است.

وی افزود: این امر، موضوع مهمی است و به علت کوتاهی و قصور شورای شهر و شهرداری رخ داده است.

قدیری با بیان اینکه این مبلغ برابر با مبلغ موردنیاز برای خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس است، افزود: تا کنون بارها مدیر منطقه ثامن از سوی شورای شهر ملکف به ارائه گزارش پروژه‌های منطقه به شورا شد، اما هنوز گزارشی ارائه نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از پروژه‌های این منطقه پروژه بهار است که سرمایه‌گذار آن آستان قدس رضوی است و ۱۲ هزار مترمربع تخلف دارد، اما این تخلفات در هاله‌ای از ابهام است.

وی اضافه کرد: پروژه ایمان ۳۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکاری دارد و این بدهی به سال ۹۰ برمی‌گردد، پروژه سارا و ایمان نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری به شهرداری دارد و پروژه بهار بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی به شهرداری دارد.

قدیری با بیان اینکه پروژه‌های کوکب ، نیکان، یادگار، رز، نسترن و کیمیا نیز از سایر پروژه‌هایی هستند که بدهی سنگین به شهرداری دارند، اما این بدهی تعیین تکلیف نشده است، عنوان کرد: این امر مربوط به بی توجهی و کوتاهی شهرداری و شورای شهر می‌شود.

قدیری با اشاره به ورود سازمان بازرسی به تخلفات انجام شده در منطقه ثامن، خاطرنشان کرد : از سازمان بازرسی تقاضا داریم با ورود جدی به این مساله از تضییع شدن حقوق مردم جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار