رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر : 7932
  • چاپ خبر : ایجاد پست سازمانی برای ۲ هزار نیروی شهرداری تبریز است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تبریز با اشاره به ابلاغ چارت تفصیلی شهرداری تبریز توسط وزارت کشور است، تصریح کرد: آن‌چه در این چارت آمده و در روزهای اخیر نیز توسط شهردار محترم تشریح شده، ایجاد پست سازمانی برای ۲ هزار نیروی شهرداری تبریز است، که متاسفانه برداشت برخی رسانه‌ها و فضاهای مجازی از این موضوع، ورود ۲ هزار نیروی جدید بوده که طبیعتاً نه صحت دارد و نه امکان‌پذیر است.

 به گزارش شورانیوز از تبریز ،  اکبر پورخردمند  از تدوین و ابلاغ ساختار سازمانی شهرداری تبریز به همراه ۱۲ سازمان وابسته آن بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداریها ابلاغی وزیر کشور خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، شمار پست‌های منسجم شهرداری تبریز از ۱۷۰۰ عنوان به ۳۷۰۰ عنوان افزایش خواهد یافت که دستاورد مهمی در حوزه منابع انسانی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه، اگرچه ممکن است از نظر برخی، بار مالی داشته باشد؛ اما طبق تاکیدات شهردار محترم،  هر گونه بار مالی که منجر به افزایش بهره‌وری، انسجام سازمانی، تکریم ارباب‌رجوع و افزایش کیفیت خدمتگزاری شود، نه تنها هزینه‌بر نیست، بلکه در میان‌مدت، در خدمت منافع خدمتی شهرداری است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تبریز،  با اشاره به ساماندهی نیروهای قرارداری شهرداری تبریز، اظهار داشت: به زودی فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان قرارداری شهرداری تبریز، مناظق و سازمان های تابعه بر اساس دستور العمل مذکور و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا آغاز می شود.

پورخردمند افزود: در این ساختار به تقویت حوزه های ستادی، نظارتی، تصمیم گیری، بدنه کارشناسی و ارتقای مسئولیت پذیری و پاسخگویی توجه ویژه شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل صادر شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور موضوع  تبدیل وضعیت کارکنان قرارداری شهرداری با تشکیل کمیته تطبیق متشکل از واحدهای مربوطه و به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه تشکیل و جلسات آن به صورت مرتب برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار