رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
  • کد خبر : 7863
  • چاپ خبر : ۵ عضو از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اصفهان ازانتخابات انصراف دادند

در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵ عضو از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اصفهان برای حضور در انتخابات پیش روی این شورا منصرف شدند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص شد ۵۵ عضو از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اصفهان از حضور در انتخابات پیش روی این شورا منصرف شدند.

غلامرضا شیران رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط‌زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان از ثبت نام برای کاندیداتوری دور بعدی خودداری کرد.

همچنین عبدالرسول جان‌نثاری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز مایل به حضور مجدد در این شورا نبود و برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام نکرد.

احمدعلی عاملی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و کریم داودی نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در دوره پنجم شورای شهر اصفهان حضور ندارند.

محمدرضا فلاح عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز که برای ثبت نام اقدام کرده بود با مراجعه به فرمانداری از ثبت نام خود انصراف داد.

زمان ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ۹۵ لغایت ۶ فروردین ۹۶ بوده است؛ زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات در هیأت اجرایی شهرستان‌ها از ۱۷ لغایت ۲۳ فروردین ماه ۹۶ است.

تعداد اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ۲۱ نفر بود که این شورا در دوره پنجم ۱۳ نفره به کار خود ادامه خواهد داد؛ انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار