رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
  • کد خبر : 7495
  • چاپ خبر : تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای تملک بافت های فرسوده و تاریخی

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای تملک بافت های فرسوده و تاریخی شهرداری قزوین ۱۰ میلیارد تومان و راه و شهر سازی هم بیش از ۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

به گزارش شورانیوز از قزوین ، احد چگینی عضو شورای شهر قزوین  در خصوص ستاد تسهیلات نوروزی  شورای شهر و شهرداری قزوین گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قزوین کارهای خود را شروع کرده و با آمادگی کامل به استقبال سال جدید و پذیرایی از مهمانان خواهد رفت.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین کارهایی از قبیل شتشوی جدول ها و شستشوی تابلو ها ی راهنمای شهری و گردشگران،  استقرار کانکس و چادر،برای هدایت گردشگران، ایجاد خطوط رایگان مینی بوس رایگان برای بازدید گردشگران از نقاط تاریخی در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر قزوین اظهار کرد: المان های شهری  و تابلو های جذاب  برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان  آماده نصب می باشد و امیدواریم که نسبت به سال های گذشته توانایی بهتری در جذب گردشگران نوروزی داشته باشیم.

چگینی تبیین کرد: سال ۹۶شهرداری قزوین  بحث تملک هادی آباد به عنوان بافت فرسوده امام زاده حسین (ع) را در دستور کار دارد و برای این طرح  بیش از ۱۵میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی اذعان کرد: برای تملک بافت های فرسوده و تاریخی شهرداری قزوین ۱۰ میلیارد تومان  و راه و شهر سازی هم بیش از ۵ میلیارد تومان  تخصیص داده اند البته اداره اوقاف درخصوص بافت تاریخی امام زاده حسین (ع) اعتبارات خود را برای تسریع در روند کار ارایه دهد.

عضو شورای شهر قزوین در خاتمه ابراز کرد: منابع مالی واعتبارات تخصیص یافته راه شهر سازی  برای تملک در هادی آباد و بافت تاریخی امام زاده حسین (ع)  از فروش زمین های متعلق به این سازمان  در نظر گرفته شده تا بتواند میزان نقدینگی خود را برای این طرح تامین کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار