رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
  • کد خبر : 7271
  • چاپ خبر : «برنامه» و «برنامه ریزی» دو رکن اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد گفت: «برنامه» و «برنامه ریزی» دو رکن اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش شورانیوز از کرج ، حاج کاظم، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج  با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: امروزه به واسطه همت فعالان مسجدی در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش بر همگان مشخص است.

این مسئول توضیح داد: بهره مندی از « برنامه » و « برنامه ریزی » به عنوان دو رکن اصلی در کانون های مساجد استان البرز است که در مناسبت های مختلف سال شاهد آن بوده ایم.

وی افزود: انگیزه و تحرّکی که در میان نوجوانان و جوانان مسجدی وجود دارد به عنوان یک اهرم و پتانسیل عالی برای پویایی مسجد است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: شورای شهر کرج یکی از اولویت های خود را در بحث مساجد حمایت از برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی قرار داده است و در این راستا همواره تلاش خود را در احیاء و بالندگی مساجد به واسطه همت اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته ایم.

حاج کاظم توضیح داد: مسجد به عنوان سنگر الهی بهترین مکان و فرصت برای تحقق و تبیین ارزش های دینی و الهی در بستر جامعه امروز است و در این مسیر نقش بی بدیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای این مهم حائز اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار