رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
  • کد خبر : 7008
  • چاپ خبر : توانستیم معاونت فرهنگی را در مناطق شهرداری ایجاد کنیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز درختکاری گفت: ازمعاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز خواستارم با هماهنگی آموزش و پرورش و استفاده از نیروی دانش آموزی این امر را در شهر نهادینه کنند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، عدنان زادهوش در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با توجه به اینکه پروژه های بزرگی  مانند پروژه استقلال و پروژه هایی که آرزوی چند ده ساله در اصفهان بوده است مانند پروژه میدان شهدای هسته ای یا پینارت و ده ها پروژه دیگردر حال انجام است. اظهار داشت: این زحمات نباید با اشتباهات کوچک و اسراف گونه عمرانی مثل بزرگ و کوچک کردن میدان ها و یا تعویض پیاده روها که سالم هستند کار بزرگ شهرداری را تحت شعاع قرار دهند.
وی تصریح کرد: برهمین اساس تعریف پروژه و روش اجرای آن را به شورا ارائه داده ایم وامیدواریم نتیجه مطلوب داشته باشد.
وی با تشکر ویژه از شهردار اصفهان در پی تذکرداده شده نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری گفت: اقدامات عملی و پرداخت هایی انجام شد و  این امر شادی و رضایت کارکنان را به همراه داشت ولی هنوز تعدادی از افراد حقوق های خود را دریافت نکرده اند که امید است این مسئله هم به زودی حل شود
زادهوش با اشاره به اینکه فردا روز درختکاری است گفت: ازمعاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز تقاضامندیم  با هماهنگی آموزش و پرورش و استفاده از  نیروی دانش آموزی و این امر را نهادینه کند.
وی در ادامه صحبت ها با بیان اینکه چهارشنبه روز تاسیس کانون های فرهنگی هنری  و مساجد کشوراست گفت:  برای ما باعث افتخارات است که توانستیم معاونت فرهنگی را در مناطق شهرداری ایجاد کنیم و این یک انقلاب بزر گ فرهنگی در شهرداری بود که آیندگان این جهش فرهنگی را به وضوح لمس خواهند کرد.
وی همچنین با اشاره به  انتصاب فرماندار جدید تصریح کرد:  زمان این تغییر اصلا مناسب نبود و ما در آینده نزدیک شاهد سه انتخاب بزرگ شهرستان اصفهان هستیم و یکی از مهمترین وظایف فرماندار مدیریت این انتخابات است و زمان این تغییر سوال بزرگی را برای مردم شهر بوجود آورده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار