رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴
  • کد خبر : 6978
  • چاپ خبر : لزوم بهره برداری از علم و دانش مدیریت نوین

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، گفت: کلانشهر کرج همچون دیگر کلانشهرهای کشور با معضل ترافیک مواجه است بر این اساس باید برای رهایی از این معضل در راستای بهره برداری از علم و دانش مدیریت نوین گام برداریم.

به گزارش شورانیوز از کرج ، مریم قهرمانی، ترافیک را یکی از پدیده های زندگی شهرنشینی مدرن دانست و با بیان اینکه برای کنترل و کاهش این معضل باید از راهکارهای علمی و کارشناسی شده استفاده کرد، افزود: به طور قطع بدون ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی همچنین توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، نمی‌توان کاهش ترافیک را شاهد بود.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر کرج، تمرکز ویژه‌ای بر موضوع کاهش معضل ترافیک این کلانشهر صورت گرفت، عنوان کرد: به تبع این مهم طرح‌ها و مصوبات کارآمد و خوبی نیز مطرح شد که بی شک با اجرای کامل این طرح ها بخش مهمی از معضل ترافیک در کرج برطرف می‌گردید.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه مصوبه خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و اضافه شدن آن به ناوگان اتوبوسرانی کرج با هدف کاهش ترافیک و تشویق عموم برای استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل به تصویب شورای شهر رسید.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج افزود: اگر تجهیزات حمل و نقل عمومی در دسترس عموم مردم حتی ساکنان مناطق غیر برخوردار قرار گیرد به طور قطع استقبال برای استفاده از وسائل نقلیه شخصی کاهش می‌یابد.

مریم قهرمانی عنوان کرد‌: در این صورت است که می‌توانیم امیدوار به کاهش هزینه‌های مردم ناشی از استفاده از وسائل نقلیه شخصی، کاهش ترافیک و به ویژه کاهش آلودگی هوا باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار