رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲
  • کد خبر : 6966
  • چاپ خبر : ۴۰ پروژه شاخص در شهر اصفهان در دست اجراست

شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر مسیر توسعه در شهر اصفهان به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم حرکت پرشتابی گرفته است

به گزارش شورانیوز از اصفهان ٬ مهدی جمالی نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رهنان در منطقه ۱۱ اصفهان در سخنانی اظهارکرد: مردم شهر اصفهان در برنامه های مذهبی و معنوی و ملی حضور و نقش پررنگی دارند.
وی افزود: به طور حتم اگر حضور و همراهی مردم در صحنه های مختلف انقلاب نبود٬ این نظم و امنیت کنونی را شاهد نبودیم.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه مردم آشفتگی ابتدای جنگ را نظام بخشیدند٬ ادامه داد: این مردم بودند که با فرماندهی امام(ره)قفل جنگ ۸ساله را باز کردند.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه در آن دوران جنگ با سلاح های پیشرفته آشنایی نداشتیم٬ گفت: با همین ابزارهای ساده و از جان گذشتگی شهید خرازی ها٬ شهید همت ها و بسیج مردم توانستیم به پیروزی برسیم.
وی اضافه کرد: مردم علاوه بر دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس٬در جبهه های اقتصادی و توسعه کشور نقش آفرینی می کنند به طور مثال اگر همین مردم نبودند به دانش هسته ای دست نمی یافتیم.
شهردار اصفهان تاکیدکرد: شخصیت هایی مثل شهید کاظمی ها٬ تقی یارها٬بختیاری ها٬ اعتصامی ها٬ صدیقی های آن زمان را اکنون نیز داریم به طوری که اکنون این شخصیت ها در مدیریت شهری و شورای شهر حضور دارند.
جمالی نژاد با تاکید بر اینکه تفکر حاکم در دوران دفاع مقدس هنوز در شهر اصفهان حاکم است٬ اظهارکرد: رژیم فکری و گفتمان اصلی این کشور استکبارستیزی است که اکنون این گفتمان در شهرها حاکم است.
وی با بیان اینکه شرایط کشور از نظر اقتصادی بسیار خاص است به طوری که اکنون صنعت ساختمان سازی به نوعی نیمه فلج شده است٬ افزود: با این وضعیت بسیاری از پروژه های عمرانی کشور متوقف شده است٬  اما همین همراهی مردم باعث شده فعالیت های شهری اصفهان متوقف نشود و با سرعت پیش رود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان فرزندان و یادگاران دفاع مقدس در جبهه های توسعه و سازندگی در شهر فعالیت می کنند٬ ادامه داد: با تلاش و حمایت مردم امروز شاهد تحول عظیم در شهر اصفهان هستیم.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه اقدامات اصفهان همیشه در کشور الگو بوده است٬ گفت: باید تلاش کنیم تا اقدامات شهر را با رویکرد مثبت در کشور تسری دهیم.
وی به مردم این نوید را داد که در آینده ای نزدیک بسیاری از پروژه های عمرانی٬ خدماتی و ترافیکی با همت همه مسئولان و مردم به نتیجه می رسد.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر  مسیر توسعه در شهر اصفهان به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم حرکت پرشتابی گرفته است٬ افزود: اکنون نزدیک به ۴۰ پروژه شاخص در شهر اصفهان در دست اجراست که می توان به سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای٬ مترو٬ میدان امام علی(ع)٬ رینگ چهارم ترافیکی شهر٬ ابرپروژه استقلال٬ تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی٬ احداث بزرگترین بازار گل و گیاه کشور٬ بازار خشکبار٬ پردیس فرهنگی و شهرک سلامت اشاره کرد.
جمالی نژاد با بیان اینکه فاز اول خط یک مترو در سال گذشته و فاز دوم اوایل سال به بهره برداری رسید٬ گفت: اوایل سال آینده فاز سوم خط یک مترو به بهره برداری خواهد رسید.
وی به پروژه شهرک سلامت اشاره کرد و افزود: تا پایان سال فاز اول شهرک سلامت افتتاح می شود.
شهردار اصفهان ابرازکرد: در حال حاضر ۱۱۸۰ پروژه در شهر اصفهان در دست اجراست.
جمالی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه رهنان گفت: در کمتر از یکسال گذشته سه مراسم افتتاحیه در این منطقه برگزار شد که به دنبال آن پروژه های خیابان حکمت٬ ورزشگاه طیب٬ بوستان شهاب٬ فاز اول خیابان فضیلت به بهره برداری رسید.
وی به افتتاح دفتر تسهیل گری بافت فرسوده در منطقه ۱۱ اشاره کرد و افزود: با افتتاح این دفتر در آینده نزدیک شاهد نوسازی بافت فرسوده منطقه خواهیم بود.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: کار شهرداری تنها ساخت و ساز نیست و در حوزه فرهنگی٬ اجتماعی برنامه های بزرگی اجرا کرده است.
وی با بیان اینکه همه خادمان شهر هم قسم شده اند تا شهر اصفهان را بسازند، گفت: فرزندان شما در شهرداری و شورا تمام تلاش خود را می کنند تا خون شهدا و همت و ایثار آنان پایمال نشود.
شهردار اصفهان تاکیدکرد: اگر دیوار بی اعتمادی بین مردم و مدیران کوتاه نشود هیچ کدام از اقدامات به نتیجه نمی رسد.
جمالی نژاد اضافه کرد: مدیریت شهری اصفهان به دنبال اجرای نهضت پاسخگویی هر هفته در یکی از مناطق حضور می یابد تا پاسخگوی درخواست های شهروندان باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار