رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر : 6881
  • چاپ خبر : توزیع بسته های رایگان فرهنگی در ورودی های سه گانه شهرتبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از همکاری بخش خصوصی برای توزیع بسته های رایگان فرهنگی در ورودی های سه گانه شهر واقع در این منطقه خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شمس الله فیروزیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای اولین بار در سطح منطقه بخش خصوصی را برای توزیع بسته های رایگان فرهنگی درمبادی ورودی فرودگاه تبریز، راه آهن و ورودی تبریز از مرند پای کار کشانده ایم و امسال با همکاری بخش خصوصی استقبال شایسته ای از میهمانان خواهد شد.

فیروزیان با اعلام اینکه در راستای همراهی با ستاد استقبال از بهار و آماده سازی سطح منطقه برای ایام نوروز برنامه های متعددی اجرا خواهد شد افزود: به رسم هم ساله در سطح منطقه، اجرای گل کاری، اجرای منظم خدمات محله ای، لکه گیری خیابان های سطح منطقه، توزیع گل و درختان به شهروندان و فرهنگ سازی در خصوص توجه به طبیعت و حفظ محیط زیست از برنامه های مورد توجه شهرداری در این ایام خواهد بود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان افزود: از دیگر برنامه های شهرداری تبریز در آستانه نوروز، توجه به زیباسازی و مناسب سازی محیط شهری و امحا دیوار نویسی های سطح منطقه و همچنین پاکسازی آگهی ها و اعلامیه های نصب شده در سطح منطقه خواهد بود .

شهرداری منطقه ۶ تبریز از نظر وسعت بزرگترین شهرداری در بین مناطق ۱۲ گانه شهر تبریز می باشد و وجود به مبادی ورودی فرودگاه، راه آهن و ورودی تبریز از طرف مرند این منطقه از تبریز را به یکی از مهمترین مناطق شهر تبدیل نموده است .

با توجه به وجود سه مبادی مهم ورودی شهر در این منطقه  ضرورت توجه به فضاسازی در سطح این منطقه در ایام مسافران و گردشگران دوچندان می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار