رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : 6586
  • چاپ خبر : دولت حاضر به پرداخت بدهی های خود به شهرداری ها نیست
نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها

دولت حاضر به پرداخت بدهی های خود به شهرداری ها نیست

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: مجلس مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت معوقات و بدهی دولت به شهرداری‌ها تخصیص داده است اما متاسفانه تا به حال این بودجه از سوی دولت به بدنه شهرداری تزریق نشده و معلوم نیست این پول کجا است.

به گزارش شورانیوز از تهران، عباس محمد صالحی، نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها، در خصوص بافت‌های فرسوده و روند بازسازی آن در استان متبوعش گفت: متاسفانه وضعیت بافت فرسوده در استان اصفهان بسیار بد است و در شهرستان‌ها حتی میزان بودجه اختصاص یافته به این امر هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: متاسفانه رسیدگی به وضعیت بافت‌های فرسوده در شهرستان‌های کوچک به طور کامل رها شده است.

نماینده استان اصفهان با انتقاد از پرداخت نشدن بدهی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: بدهی‌ دولت به شهرداری‌ها بسیار زیاد است ولی دولت حاضر نیست حتی درصدی از این بدهی‌ها را پرداخت کند. باید بگویم در اصفهان ۸۰ درصد شهرداری‌ها از دولت طلب کار هستند اما دولت هیچ اقدامی در این راستا نکرده است.

صالحی گفت: مجلس  مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت معوقات و بدهی دولت به شهرداری‌ها تخصیص داده است اما متاسفانه تا به حال این بودجه از سوی دولت به بدنه شهرداری تزریق نشده و معلوم نیست این پول کجا است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار