رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر : 6262
  • چاپ خبر : اجرای طرح آمارگیری و استخراج داده‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای طرح آمارگیری و استخراج داده‌های ناوگان اتوبوس‌رانی این شهر برای برنامه‌ریزی دقیق خطوط ناوگان و توزیع عادلانه ۲۸۶ اتوبوس جدید خبر داد.

به گزارش شورانیوز از شیراز، محمدتقی تذروی در جلسه فوق‌العاده شورای شهر اظهار داشت: طرح استخراج داده‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز از پانزدهم بهمن‌ماه جاری آغازشده و تا سه هفته استمرار خواهد داشت.

وی افزود: ۱۲۰ نیروی بسیج در دو نوبت صبح و عصر با مشارکت بسیج مهندسین و دانشگاه شهید باهنر در راستای استخراج دقیق میزان استفاده‌کنندگان از کارت بلیت اتوبوس و مسافران هر خط مشارکت می‌کنند و در فاز دوم طرح، آمارهای استخراج‌شده از سوی دانشگاه تجزیه‌وتحلیل شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، این آمارگیری به‌منظور توزیع عادلانه تعداد اتوبوس، مشخص شدن ساعت و فاصله حرکت، تعداد بنابر نیاز واقعی و تعیین مسیر خط‌های اتوبوس‌های جدید و بالا رفتن کیفیت خدمات‌دهی در دستور کار قرارگرفته است.

در جلسه امروز شورا همچنین ذیل بحث پیرامون افزایش بودجه احداث پل‌های مکانیزه و امکانات پیاده، شهردار شیراز سرقت هشت تا ۱۶ دوربین نظارتی را مثالی برای سختی نگهداری پل‌های مکانیزه دانست و گفت: شورای شهر ۴۵۰ میلیارد ریال را برای ایجاد پل‌های مکانیزه در نظر گرفته و هر پل مکانیزه ماهانه ۱۰۰ میلیون ریال هزینه نگهداری دارد و باید نگهبان برای آن در نظر گرفته شود چراکه دوربین خود در معرض خطر سرقت است.

در این جلسه همچنین مباحثی در مورد تخریب‌های انتخاباتی زودهنگام طرح شد که رئیس شورای شهر شیراز خواستار بی‌توجهی به این مباحث و استمرار خدمات‌رسانی به مردم در مدت باقیمانده شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار